MM: Svar meg!!
Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg så på Marcus, at han hadde lyst til å bokse meg i ansiktet uansett hva jeg gjorde. I det jeg tenkte den tanken, så jeg Marcus knytte neven sin.
T: STOPP! Okey! Jeg var hos Line! ropte jeg, og holdt hendene mine foran ansiktet mitt. Plutselig kom Emma stormende inn på rommet.
Emma: Marcus, hva gjør du? spurte Emma redd, når hun så Marcus oppå meg. Marcus svarte ikke, men gikk av meg, og sendte meg verdens styggeste blikk.
MM: Ingenting... Hva gjør du her så sent? sa Marcus rolig, og prøvde å skjule sinne.Emma: Jeg hadde mareritt.. sa Emma, og begynte å gråte.
T: Emma, det skal gå bra.. Bare gå inn til mamma og pappa og legg deg der du.. sa jeg og ga Emma en klem. Hun nikket og gikk lydig ut av rommet. Marcus snudde seg brått mot meg.
MM: Hvorfor var du hos Line?! "spyttet" han.
T: Det har ikke du noe med?! sa jeg med armene i kors.
MM: Jo det har jeg faktisk! Line er min kjæreste!!!
T: Du er jo syykt sur på henne!
MM: Det betyr ikke at jeg ikke elsker henne fortsatt!! Svar meg! Hvorfor var du hos Line?! ropte Marcus til meg, uten hensyn til å vekke noen andre.T: Jeg kommer ikke til å si det!
MM: Vil du at jeg skal si det til Malin da?! Hvis du ikke sier hvorfor, så kan det hende at jeg sier det til Malin!
T: Truer du meg?! spurte jeg overrasket.
MM: Nei! Men jeg vil vite hva du gjorde hos Line så sent på natta! Og du snek deg ut! Så da må du ha gjort noe!
T: Som hva da?!
MM: Jeg vet ikke jeg! Men jeg har på følelsen at du skjuler noe for meg! Sist gang vi kranglet om en jente, ble vi enige om å fortelle hverandre alt!! Du gjør jo ikke det, mens jeg er helt åpen for deg! Jeg ble helt sjokka over at han fortsatt husket det.
T: Vil du vite det!
MM: Ja!!
T: Okey, da får du vite det! sa jeg rolig, i mens jeg svelget tungt.
T: Jeg elsker Line...{•}{•}{•}{•}{•{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}
//Kommenter og Vote for mer//
TUSEN MILLIONER TAKK FOR NESTEN 20k!! Dere er helt fantastiske! 😍😍 100 til, så er vi der!!! 😱😱😱
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...