Del 47

448 29 1
                                    

Jeg kjente noen ta av meg skjerfet, på Marcus også...
Jeg så at Malin rødmet. Jeg også.. Jeg var helt varm, både inni meg og utenpå. Jeg så inn i øyene hennes, og jeg lente meg mot henne. Jeg skulle akkurat til å kysse henne, men jeg ble avbrutt av mange fans som gispet.
Fan: Er dere kjærester?
T: Nei....
Fan: Hvorfor ser det sånn ut da? Liker du henne? Jeg nølte. Jeg hadde virkelig havnet i en knipe. Heldigvis reddet noen meg....
MM: Nei... De er bare gode venner. Man kan vel ha jentevenner, ikke sant? De andre nikket seg enig.
MM: Ja.. Og det er nettopp det Martinus har... Bare slapp av, de er ikke kjærester... Jeg var utrolig glad for at jeg hadde en sånn bror.. Jeg fikk et stikk av dårlig samvittighet inni meg. Jeg hadde vært så "slem" mot han i bilen. Jeg bestemte meg for å si unnskyld etterpå.. Jeg så et stort hvitt lokale foran meg.
T: What? Er vi skolen?
Malin: Jepp....
T: Hvorfor?
Malin: Bare vent å se.... Hun tok hånden sin rundt håndleddet mitt, og dro meg med bort til skolen, sammen med fansen. Det var overraskende at fansen hadde vært så rolig.. Jeg begynte å føle meg litt utrygg... Hva er det vi liksom gjør på skolen, i sommerferien?! Vi gikk inn i klasserommet vårt. Jeg sendte Marcus et bekymret blikk, men han ville ikke møte blikket mitt. Han bare stirret på den "jenta" han snakket om. Når jeg så hva fansen hadde skjult, ble jeg helt overveldet... De hadde gjort om hele klasserommet til et fan rom! Jeg så at det var enda mere fans der inne, som hylte når de så oss. Da ble det samme omgang igjen, men det fansen ønsket seg. Når vi var ferdige, hadde vi sikkert brukt 1 time, eller noe. Fansen hadde gått (merkelig nok), så jeg bestemte meg for å finne Marcus, og si unnskyld til han. Jeg gikk ut av klasserommet, og skulle akkurat til å runde hjørnet, da Line løp gråtende inn i meg. Jeg fikk ikke sagt noen ting, før hun løp videre.
T: Hva var det for noe? Spurte jeg meg selv. Jeg gikk der Line kom fra, å fikk se noe jeg aldri skulle ha sett....

Hva tror dere Martinus ser?❤️❤️ Tusen takk for over 1,5k lesere!❤️❤️❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now