Mamma: Line? Går det bra? Jeg hørte et stort dunk fra overetasjen... Var det deg?
L: Ja... Ehm... Jeg...
Mamma: Hva er det der? Hun pekte på den store klumpen i senga mi, som uheldigvis var Martinus.
L: Nei... Det er ingenting..
Mamma: Jeg ser jo at det er noe... Det er i hvert fall ikke deg! Du har vel ikke såå stor rumpe? Lo hun. Hun tok et stort skritt mot meg. Ånei.. Hun kommer til å merke Martinus. Jeg merket at Martinus strøk meg forsiktig på ryggen. Jeg bevegde hånden min forsiktig bakover, mot han. Jeg la handen min forsiktig i hans andre. Jeg så at mamma så rart på meg..
Mamma: Hva er det du gjør? Hun kom et til skritt mot meg. Hun var bare 1 meter unna senga.
L: Ikke noe...
Mamma: Line.. Hva er det du skjuler? Hun kom mot meg, og tok et tak i dyna mi. Nå skjer det! Hun dro opp dyna og gispet.
Mamma: Hva gjør han her? Hun hørtes ikke sur ut. Hun smilte.
L: Ehm.. Han...
Mamma: Det er ikke så viktig, akkurat nå.. Jeg kan la dere to være i fred jeg, også går jeg å legger meg igjen... Serr? Sa hun virkelig det. Hun gikk vekk fra senga, og ut døra.
L: Vent her.. Hvisket jeg til Tinus. Jeg gikk fort ut etter mamma.
L: Er du ikke sint?
Mamma: Hvorfor skulle jeg være det?
L: Kjæresten min ligger gjemt under dynen min... Ikke noe å være skeptisk til nei... Jeg sendte henne et dumt blikk.
Mamma: Line, jeg stoler på at du ikke gjør noe dumt... Jeg nikket, og gikk inn til Martinus igjen. Men når jeg kom inn på rommet, så var han ikke der? Jeg sendte fort en melding til han..
L: Hei.. Hvor ble du av?
T: Jeg måtte gå.. Men snakkes senere?❤️
L: Ja...
T: Love you❤️
L: Love you too❤️ Jeg la fra meg telefonen, og la meg til å sove..
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Jeg våknet igjen, litt senere. Jeg reiste meg opp av senga, og subbet meg bort til badet. Jeg tok på meg sminke, ordnet håret, tok på meg klær, og sånne vanlige morgen-ting.
(skipper morgenen)
Akkurat nå, var jeg på vei ut av døra. Jeg bare trengte litt frisk luft.
L: Mamma?!
Mamma: Hva? ropte hun fra kjøkkenet.
L: Jeg går ut en tur!
Mamma: Okey... Bare du er hjemme til 19:00! Jeg sjekket klokka, og så at den bare var 12:00..
L: Okey.. Ha det...
Mamma: Ha det.. Jeg gikk ut døra, og mot parken. Jeg fant fram mobilen, og plugget inn de tingene man hører på musikk med.. (Jeg husker ikke hva de heter..haha)..Kommer mer snart...💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...