!¡!¡!¡!¡!¡!

432 22 1
                                    

Neste dag
Line pov
Jeg våknet med hodepine.
L: Ahh.. Hvorfor meg? Hvorfor jeg ha hodepine? (Haha).. Jeg reiste meg sakte opp av senga, og subbet meg inn på badet, og fant fram Ibux. Jeg svelget tablettene med vann, og la meg ned i senga igjen. Jeg fant fram telefonen min, og så at jeg hadde fått 15 ubesvarte anrop fra Martinus, og 20 meldinger der det sto forskjellige ting (haha), fra Martinus. Jeg hadde også fått en melding fra Mamma. Jeg sjekket meldingen fa Mamma, og der sto det "Hei vennen, jeg er bare jobb en tur. Jeg kommer hjem i kveld. Du kan godt ha besøk hvis du vil.. lenge dere ikke river ned huset...." Jeg smilte for meg selv, og leste meldingene til Martinus men gadd ikke å svare, siden jeg hadde så vondt i hodet.. Jeg så at klokka var 10:20, så jeg sto opp. Jeg tok en rask titt på M&M kalenderen min, og så at i morgen er det bursdagen min!
L: Yesss!! Jeg satte på litt musikk, og begynte å danse gledes dansen. Jeg ble avbrutt av en lyd fra vinduet. Det er sikkert Martinus.. Sukket jeg. Jeg snudde meg og fikk se Marcus?
L: Hva i huleste er det du gjør her?
MM: Jeg ville bare fortelle deg at det ikke var meningen at Martinus skulle bli sur i går. Han er veldig lei seg..
L: Hvorfor kan han ikke si det selv?
MM: Fordi han er redd for at du nekter å snakke med han.
L: Men jeg er også veldig lei meg for krangelen vi hadde i går, også at jeg bare gikk uten videre... Jeg overreagerte litt... Det var uansett jeg som startet krangelen...
T: Nei Line, det var jeg som startet krangelen.. Jeg snudde meg fort rundt, og så at Martinus var her.
L: Tinus jeg er lei meg...
T: Nei ikke vær det! Det var jeg som overreagerte med at du ga Mina en ny sjanse! Jeg snakka med Marcus i går, og han sa at det ut som at Mina hadde forandret seg! Jeg trakk Marcus og Martinus inn i en god klem. Vi ble stående å klemme en stund, før vi brast ut i latter..
L: Jeg aner ikke hvorfor vi ler...
MM: Ikke jeg heller... Jeg tørket noen latter tårer, og sluttet å le.
L: Skal vi se en film eller noe?
MM: Det kan vi sikkert..
T: Ja.. Vi gikk ned i stua, selvom klokka bare var 10:33. Jeg hentet litt snacks, mens guttene valgte film. Når jeg kom ut i stua, hadde de funnet fram filmen "The Maze Runner".
L: Ahhh! Jeg har hatt lyst til å se den kjempe lenge!
T: Det er leie film da..
L: Det går nok sikkert bra..

Mer?💛💛💛 Har litt skrivesperre, det er derfor det ikke kommer mange deler, hver dag, lenger...💛💛💛 Men prøver å oppdatere ofte jeg kan..💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now