Jeg trakk han inn i en klem, men den varte i mindre enn ett sekund...
Jeg trakk meg fort tilbake, og ga Marcus et tegn til at han skulle gå ut.Marcus pov
Yess! Jeg har i hvert fall kommet et skritt nærmere i å få broren min tilbake! Jeg smilte stort inni meg, da jeg gikk ut av rommet hans. Jeg gikk inn på mitt, og så en trist og skremt Line sitte på senga.
MM: Jeg sa du ikke skulle komme inn! Han skulle akkurat til å si meg noe!
L: Unnskyld.... Jeg hadde bare så lyst til å se han igjen... Jeg satte meg ned ved siden av henne, i senga mi.MM: Det går bra..
L: Egentlig ikke.. Jeg små skvatt av kommentaren hennes.
MM: Hva mener du?
L: Husker du ikke? Jeg ristet på hodet.
L: På bursdagen min, etter Martinus hadde fått vite det greiene.. Da jeg sa at han ikke liker meg lenger.. Og at du sa at han gjorde det... Da tok du helt feil.. Han hater meg jo! Du så det jo! Jeg kjente en klump i halsen. Line reiste seg opp. Jeg prøvde å roe henne ned, men hun ville ikke høre på meg.L: Si sannheten!
MM: Hæ?
L: Si det du egentlig tror! Jeg vet at du løy den kvelden... Jeg kjente klumpen ble større.
MM: Jeg... Jeg.. Line stirret skuffet på meg. Jeg svelget, og tenkte på at hvis hun blir sur nå, kan det hende at jeg har ødelagt vennskapet vårt, igjen. Fordi etter den dagen, roet jeg henne ned hele tiden, ved å si at hun tok feil i det om at Martinus hatet henne....MM: Sannheten er: at egentlig så trodde jeg ikke på det selv... Lines øyne ble store. Hun skulle akkurat til å løpe ut av rommet mitt. Men jeg skjønte at hun skulle gjøre det, så jeg reiste meg opp (i refleks) og holdt rundt henne. Hun kjempet i mot, men når hun skjønte at det var nytteløst, ga hun seg.
L: Du er altfor sterk.. mumlet hun så lavt at jeg nesten ikke kunne høre henne..
MM: Line.. Jeg er så lei meg.. Jeg ville bare at du skulle ha noe å håpe på.. Sånn at du liksom ikke var helt fortapt..
L: Takk Marcus...
MM: Tilgir du meg... Jeg slapp henne ut av grepet mitt. Hun tenkte en god stund.
L: Selvfølgelig.. Jeg ble så glad, at jeg.....//Kommenter og Vote for mer//
Hva tror dere Marcus gjør?💛 7 fine kommentarer=ny del i dag💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...