Del 91

391 23 4
                                    

Når jeg åpnet lokket, jeg...
ca. 40 fanbrev+noen gaver. Jeg smilte lett for meg selv. Jeg tok med alt hjem til oss, og viste Marcus det. Pappa smilte fornøyd. Han satt ved siden av Marcus, i sofaen.
K-E: Jaja... Da er det bare å begynne å åpne da... Når Emma (lillesøsteren våres) hørte det, kom hun løpende inn i stua.
Emma: Kan jeg også hjelpe til?... spurte hun med dådyrøyne.
MM: Emma, jeg tror ikke det..
Emma: Hvorfor ikke?!
MM: Fordi brevene er til oss..
Emma: Hva hvis det er et til meg da?
T: Da sier vi jo selvsagt i fra..
Emma: Okey, da.. Mens vi åpnet posten, og alt det der, kom jeg på noe.
T: Marcus! Line har jo bursdag i dag...! Marcus sperret opp øynene.
MM: What?! Det hadde jeg helt glemt...!
T: I Know! Men da har jeg endelig sjansen til å snakke med henne... Spørs om hun vil da.
MM: Det vil hun sikkert, Martinus..
T: Jeg får håpe det.. Men hvordan skal vi gjort overraskelsen som vi ikke har noe særlig kontakt..?
MM: Jeg kan ta av meg av det. Bare møt meg der vi skal være.. Jeg nikket, fordi jeg stolte på han.
T: Jeg uansett en tur i butikken, for å kjøpe noen ekstra greier...
MM: Ååå.. Ok.. Jeg går ikke over til Line, før du er hjemme igjen, jeg...
T: Nei.. Jeg tror det er bedre hvis du går nå... Sånn at hun har litt tid seg.. Marcus smilte lett til meg, før han gikk ut i gangen. Jeg fulgte etter, og tok på meg skoa. Vi gikk sammen helt til vi kom til Lines hus.
MM: Snakkes da...
T: Snakkes...

//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for at dere leser historien min!💛💛💛💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now