Maraton 1/?

784 32 1
                                    

Det sto....
-Hei Line!❤️ Jeg vil bare si at jeg gleder meg utrolig mye, til konserten i Lunde!❤️ Fordi da ser jeg deg❤️ Jeg håper virkelig du føler det samme?❤️ God natt❤️💤
Jeg ble helt varm inni meg. Jeg orket ikke å sende flere meldinger nå... Men jeg tror jeg sovnet med et smil om munnen.
Neste dag:
Jeg våknet av at vekkerklokka mi ringte... Vent vekkerklokka mi ringte? Det er jo sommerferie! Jeg snudde meg rundt, for å slå den av. Men i stedet får å se en klokke, så jeg et ansikt. -Ææææææ! hylte jeg. Ansiktet tok hånden foran munnen min. Da så jeg det... Jeg så rett inn i ansiktet til Mina!
M=Mina L=Line
L:Hva gjør du her? Og hvorfor vekker du meg den måten?! ropte jeg misfornøyd til henne.
M: Slapp av! Jeg ville bare gjøre dette! Hun klasket meg hard i ansiktet.
L: Hva er det du gjør? skrek jeg til henne.
M: Du tok dem fra meg!
L: Hvem da?
M: Det vet du godt! ropte hun til meg, og begynte å gråte. Da kom jeg på det. Hver gang M&M ga meg en klem, ringte meg, kysset meg på kinnet, eller snakket til meg. Sendte Mina meg stygge blikk.
L: Det er ikke min skyld?!
M: Jo! Det er din skyld at du er perfekt! Du er jo pen, snill, kul, morsom, omtenksom, osv...! Jeg løp bort til henne, og ga henne en klem.
L: Unnskyld... Jeg så ned på gulvet.
M: Nei, det er jeg som skal si unnskyld. Det er jo ikke din skyld, som du sier.... Jeg bare overreagerte, fordi jeg er bare sjalu deg! Hun sa det siste stille, mens hun så ned på gulvet.
L: Kanskje du vil overnatte? sa jeg etter en lang, og pinlig stillhet.
M: Ja, jeg skal bare spørre først! Mina løp ut av rommet. -Åneiii! sa jeg stille til meg selv -I dag skal vi jo flytte! Jeg pakke! Jeg sendte en melding til Mina, og fortalte henne at hun kunne møte meg utenfor Elvflata 2, klokka 20/åtte.... Jeg/vi ble ferdig med å pakke, etter 5 timer. Vi hadde t.o.m. (Til og med), lasta alt i flyttebilen. Vi var klare til å flytte inn....

Jeg vet det ble en litt kjedelig del (i følge meg).... Men de andre skal bli litt mere interresante❤️❤️ Takk for at dere leser historien min❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now