Serr?!

429 27 1
                                    

L: Du er utrolig nysgjerrig! Men vi... Jeg snakket mens jeg gikk oppover trappa. Jeg så at mamma ventet spent på svaret.
L: Vi bare kysset litt.. sa jeg, og løp inn på rommet mitt, og låste døra. Jeg hørte mamma banke på utenfor. Hun banket så mange ganger, at jeg bare slapp henne inn. Hun hadde et stort glis, festet i ansiktet.
L: Hva er det? Spurte jeg, selvom jeg visste hva det var.
Mamma: Hvordan gikk det? Hun satte seg på sengekanten min.
L: Nei.. Det gikk bra...
Mamma: Ødela jeg noe? Hun hadde en bekymret tone i stemmen.
L: Mamma!!!
Mamma: Jeg bare lurer! Det er jo ikke rart, når datteren din kysser en popstjerne!
L: Mamma! Du gjør meg flau!
Mamma: Men det er jo ingen andre enn oss her... Jeg så smilende bort på mamma.
L: Det er faktisk det..
Mamma: Hvem? Hvor? Hun hørtes veldig stresset ut.
L: Mamma! Slapp av! Det er bare Martinus... Han står å ser oss gjennom vinduet til Marcus.. Jeg tok vekk gardinene fra vinduet, sånn at mamma kunne se..
Mamma: Åja... Men han er jo søt da!
L: Ja.. Men han kan høre oss! Jeg så mamma smile bredt. Så gjorde hun noe av det flaueste hun noen gang kunne ha gjort.
Mamma: Hei Martinus! Er det du som er kjæresten til Line?! ropte hun ut av vinduet. Martinus rødmet og nikket. Han vinket til meg, før han gikk. Er det mulig?
L: Måtte du gjøre det der? Jeg så oppgitt opp på mamma.
Mamma: Jeg jo lov å hilse på... Men kan du svare meg spørsmålet?
L: Hvilket? Du hadde jo mange... Små lo jeg.
Mamma: Det med at jeg ødela noe.... Jeg sendte hun et må-jeg-svare? Blikk. Hun nikket.
L: For å være helt ærlig... Jeg gikk bort til vinduet, og lukket det.
L: Ja.. Du ødela litt... Men Marcus hadde allerede ødelagt det da... Men vi hadde det fint før det...
Mamma: Åja.. Det var ikke meningen. Du kan kanskje over da, hvis du vil...
L: Nei takk.. Jeg har litt lyst til å være hjemme. Kan vi se en film eller noe?
Mamma: Okey... Ja det kan vi sikkert... Vi gikk ned og satte på twilight. Jeg elsker den film serien. Etter filmen var jeg så trøtt, at jeg bare gikk inn på badet, og dro av meg sminken, tok på meg pysj, og slang meg i senga. Og sovnet raskt.....

Kommer mer snart....💛💛💛 M&M sin bursdag!!!💛💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now