Jeg ble avbrutt av en lyd:
*Klips, Klips*
Jeg nudde meg fort rundt, for å se hvor lyden hadde kommet fra. Men jeg så ingenting. Jeg så bort på Line. Hun så bare ned på sofaen. Hun så ikke på meg en gang. Og når hun først så opp på meg, var det mange tegn til at hun var bekymret.
MM: Hva var det?
L: Jeg vet ikke... Hun hørtes utrolig desperat og redd ut i stemmen.
MM: Line, ro deg ned. Hun ristet på hodet.
MM: Line, det blir snart en hel vann dam her, hvis du skal fortsette å gråte så mye.. Hun lo en kort latter. Jeg dro hettegenseren min litt ned på armen min, sånn at jeg kunne tørke det våte med hettegenseren. Når jeg var ferdig, stoppet jeg opp. Vi så bare på hverandre inn i øynene. Etter en stund, hørte jeg et pling fra telefonene min.
MM: Jeg tror jeg må hjem nå..
L: Ja.. Det er nok best det... Jeg reiste meg fort opp, og gikk ut i gangen. Line fulgte etter. Jeg tok på meg skoene, og åpnet døra.
MM: Ha det, da..
L: Ha det.. Og takk for at du trøstet meg litt.. Jeg smilte kort tilbake. Jeg løp hjem til meg selv.
Martinus pov
Marcus hadde brukt veldig lang tid nå, og jeg begynte å lure på hva han gjorde. Akkurat da jeg tenkte at jeg skulle gå bort å sjekke, kom han tassende inn på rommet mitt.
MM: Hei Tinus.. Går det bra.. Eller bedre..
T: Spørs hva nyhetene er..
MM: Ehmm.. Jeg så at han så litt nervøs ut.
MM: Hun sa at hun ville snakke med deg først. Å høre hva du har å si... Jeg sukket lettet ut.
T: Det er i hvert fall bedre enn å få et par sko kastet på seg... Marcus og jeg begynte å le oss i hjel. Jeg visste ikke en gang hvorfor. Resten av den dagen snakket bare meg og Marcus. Om alt og ingenting. Men han virket egentlig ganske hemmelighetsfull.
Neste dag
Jeg og Marcus hadde egentlig ikke snakke så mye med Line. (Fordi vi pleide å snakke sammen 24/7, men det gjør vi ikke nå...) Og jeg hadde i hvert fall ikke fått snakket med henne under 4 øyne. Det virket litt som om hun fortsatt er sur på leg. Det skjønner jeg jo, når jeg ikke har snakket med henne.. Nå var jeg på vei til postkassa, for å hente post (selvfølgelig). Når jeg åpnet lokket, så jeg....//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for over 5,8 k!💛💛 Og tusen takk for alle de fine kommentarene💛💛
CZYTASZ
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...