Redigert?

396 25 8
                                    

Jeg gikk, (eller løp) opp på rommet til Martinus.
MM: HVA I HULESTE ER DET DU HAR GJORT?!!! Han så bare rart opp på meg.
T: Hæ? At han kunne være så dum, noen ganger.
MM: Sjekk instagram, da vel! Han skiftet fra å være spørrende til å bli bekymret.
Martinus pov
Jeg tok fram iPhonen min, låste den opp, og gikk inn på instagram.
T: WHAT?!
MM: Ja, ikke sant! kan du virkelig se hva du har gjort! Det er verre enn det jeg gjorde! Han sa det siste ganske usikkert. Jeg gikk inn på bildet som Line hadde lagt ut.
T: Nei, nei, nei!
MM: Det er jo ikke til å unngå! Når alle har fått vite det! Jeg så at Marcus var syyyykt sint på meg. Men det bildet var ikke sant!
T: Marcus! Det er ikke sant!
MM: Hva er ikke sant?
T: At jeg kysset Mina!
MM: Jeg, eller alle ser at du gjør det!
T: Det er redigert! Jeg har ikke gjort det, Marcus!
MM: Men hvorfor drev du og Mina og lo mye under filmen da?
T: Er det ikke lov å le?
MM: Jo, men det er vel litt rart at dere ler undrer en av de skumleste delene!
T: Jeg skjønner hva du mener... Men det var bare at hun sa noe morsomt til noe som skjedde i filmen. Altså fra hennes perspektiv.. Og når jeg tenkte det samme som henne, synes jeg også at det var morsomt... gjorde vi sånn, fram og tilbake...
MM: ... Men hvem tror du ville ha redigert bildet sånn? Jeg trengte ikke å tenke lenge over det en gang..
T: Mina!
MM: Det det være. Hun har alltid vært sjalu Line.. Jeg nikket meg enig.
MM: Men for å være helt ærlig.. tror jeg kanskje at Line ikke tilgir deg.. Det har jo liksom skjedd mye drama i det siste. Dere tullet under filmen, et bildet som ser ut som at du kysser Mina, Mina tar plassen til Line, og litt sånne ting.
T: Line! Ja... Jeg kommentaren hun skrev bildet sitt... Det sto at vi uansett ikke er sammen... Jeg kjente noen tårer trille sakte nedover kinnene mine.
MM: Jeg kan ikke tro at det finnes slemme og egoistiske folk.. Du hadde rett Martinus, Mina hadde ikke forandret seg i det hele tatt!!! Jeg nikket sakte.
MM: Men du snakke med Line.. Jeg ristet på hodet.
T: Jeg tipper at hun kommer til å kaste ting meg.. jeg tror du gjøre det...
Marcus pov
Jeg nikket.
MM: Okey.. Jeg gikk ut av rommet, og ned trappa. Sinne jeg hadde for Martinus tidligere i dag, er helt bore. Jeg slang på meg skoa, løp ut, løp til huset til Line, og banket forsiktig på...

//Kommenter og Vote for mer//
Når jeg har fått 5 fine kommentarer kommer det mer💛💛💛💛💛💛💛💛💛 Tusen takk for over 5,2 k!! 💛💛💛💛💛 Og tusen takk for at dere leser historien min!💛💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now