Det er ikke mulig!!!

553 35 2
                                    

Når Line snudde seg mot meg, lente jeg meg med mot henne. Jeg kysset henne svakt på munnen... Hun trakk seg ikke unna! Jeg trakk meg unna, å så på henne. Hun smilte. Jeg kysset henne igjen, hun kysset tilbake. Jeg begynte å tenke... Vent jeg kysser kjæresten til broren min! Nei... JO! JEG KYSSER KJÆRESTEN TIL BROREN MIN!!! Jeg så at Line tenkte det samme. Vi trakk oss i fra hverandre, samtidig. Jeg så at hun så skremt ut. Hun vrei seg løs, og la seg på senga hennes.
L: Nei, nei, nei... Hva hvis Marcus finner det ut! Hun så på meg med livredde øyene. Jeg så at hun angret seg, men samtidig ikke. Jeg så ut av vinduet, og over til Marcus sitt rom. Der så jeg Mina stå, med mobilen sin. Hun smilte ondskapsfullt til meg.
T: LINE!! MINA FILMET NETTOP DET VI GJORDE, FRA MARCUS SITT ROM!!! Hun spratt opp av senga. Jeg og Line løp bort til meg. Det var for sent. Marcus sto med mobilen til Mina i hendene sine. Jeg så noen tårer renne nedover kinnene hans. Da han hadde sett den ferdig, så han opp på meg og Line. Line gråt som bare det.
        Marcus pov
Mina viste meg videoen av Line og Martinus som kyssa. Jeg følte meg sviktet på det høyeste... Jeg løftet blikket opp fra mobilen, å så på Martinus og Line. Line gråt skikkelig. Jeg hadde lyst til å gå å trøste henne, men ikke etter det hun gjorde. Jeg visste at hun gråt fordi hun var redd for å miste meg... Jeg var også redd for å miste Line, men det var før... Nå hadde hun knust hjertet mitt. Martinus hadde klart å hjernevaske henne. Jeg skulte bort på Martinus. Han så på meg med en blanding av glede, frykt, og anger. Jeg så på Mina. Hun sto der å smilte fornøyd til meg, mens hun lekte med håret mitt.
MM: Mina, kan du se å pelle deg ut av huset mitt eller?! Du har ingenting å gjøre her! Du er forvist, altså du får aldri lov til å komme hit mer!!! Ropte jeg i ansiktet hennes. Hun løp ut døra, mens hun gråt. Jeg så at Line ble livredd meg. Det virket nesten som om jeg var en morder eller skurk. Line ble til og med så redd at hun løp ut døra. Men før hun rakk det, holdt Martinus henne igjen.....
Liker dere historien min? ❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now