L: Slipp meg ut! ....Etter 10 minutter, ga jeg opp med å rope. Jeg satte meg ned på gulvet, og samlet tankene.
"Hva var det jeg hadde gjort mot henne? Det hun sa ga jo ingen mening! Det er egentlig hun som skulle ha sittet her!"
Plutselig hørte jeg døra inn til doene, åpnes. Jeg reiste meg kjapt opp.
L: Hallo? Er det noen der?
?: Hallo? Ja. Jeg kjente hjertet mitt dunke, da jeg følte at det var noe kjent med den stemmen.
L: Kan du hjelpe meg ut? spurte jeg forsiktig. Jenta begynte å romstere utenfor. Til slutt åpnet døra seg, og jeg fikk se en forvirret Malin.Malin: Hva har skjedd?!
L: MALIN?! Jeg slang meg rundt halsen hennes, og klemte henne hardt. Jeg hadde ikke sett henne på en god stund nå.L: Mina har skjedd.. svarte jeg, når jeg trakk meg ut av klemmen.
Malin: Fortell! Malin så på meg med et spent og alvorlig blikk.Martinus pov
Jeg og Marcus satte oss ned på to ledige pulter, ved siden av hverandre. Line hadde sikkert vært borte i 15 min eller noe. Heldigvis for henne, hadde ikke læreren kommet enda.
Jeg så i sidesynet, at Marcus fiklet med mobilen sin.
T: Hvis du hadde blitt sendt ut på en øde øy, og du kunne bare ha tre ting der. Hva ville det vært? spurte jeg for tull.Marcus så dumt på meg, og viftet med telefonen foran ansiktet mitt.
MM: Telefon, lader, Wifi!Han smilte fornøyd til meg, mens jeg prøvde å ikke bryte ut i latter.
T: Du vet at det mest sannsynlig ikke er en stikkontakt der, eller dekning? Marcus sendte meg et "Halloooo?" blikk, og gikk tilbake til sitt "sosiale" liv.
Etter en stund kom læreren inn i rommet, og alle la automatisk fra seg telefonene.
Susanne/lærer: God morg..Plutselig kom Line brasende inn i rommet, og avbrøt Susanne. Line sendte Susanne et kort beende blikk, og hun nikket som svar.
Susanne: God morgen.
Mens hun fortsatte å prate, skyndet Line seg bort til en ledig pult. Først da lot jeg merke til at hun ikke kom alene.Malin fulgte sjenert etter. Og først da, følte jeg at det hele raste for meg. Jeg hadde ikke ringt eller snakket med henne på lenge! Det virket ikke en gang som om vi var kjærester!
.....{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}
//Kommenter og Vote for mer//
Noen andre som var i Oslo på Lørdag (20. August) ? 🙈❤️
-------------------
TUSEN TAKK FOR OVER 40 K LESER! OMG! 😱😭😍
-------------------
Noen som skal på sarpsborgsfestivalen? 💛
-------------------
Instagram: @macandtinuspage
KAMU SEDANG MEMBACA
Er det sant?!
Fiksi Penggemar#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...