Martinus pov
Jeg så Marcus i sidesynet. Han så helt knust ut. Det ble en litt klein stillhet, etter vi hadde sluttet å le.
T: Skal vi invitere noen andre venner også?
L: Også kan vi leke NSP?? Vær så snill? Hun så på meg med dådyrøyne. Jeg nikket.
Thomas: Det kan vi sikkert.. Alle snudde seg mot Marcus, å så spørrende på han.
MM: Ja.. Mumlet Marcus. Jeg tok fra iPhonen min, og ringte Aidan, Armand, Oscar, Jørgen og Brage, og noen av de andre danserne våres.Bare Armand, Brage, Oscar, Aidan og Jørgen kunne komme. Jentene skulle noe annet. Det ringte på, og jeg løp bort til døra. Line var inne på kjøkkenet å ordet litt snacks. Ingen av de som skulle komme, hadde møtt Line før. Det visste jeg bare.
O=Oscar J=Jørgen B=Brage A=Armand AD=Aidan TH=Thomas L=Line MM=Marcus T=Martinus AL=Alle
----------------------------------------------------
A: Hei...
T: Skal vi sette oss i stua?
TH: Okey...
T: Line er bare på kjøkkenet...
O: Hvem er Line? Jeg fortet meg å ta hånden foran munnene til Marcus og Thomas.
T: Det er bare en venn.. Jeg sendte Marcus og Thomas et jeg-vil-ikke-at-de-skal-vite-at-vi-er-kjærester-enda, blikk. De nikket forsiktig. Line kom ut fra kjøkkenet med litt snacks, og sa hei til de andre guttene. De bare stirret på henne med store øyne.
J: Så hun er ledig? Hvisket Jørgen til meg. De andre guttene stirret håpefullt på meg.
T: Nei.. Hun har kjæreste.
AN: Hvem da? Jeg ignorerte spørsmålet hans, mest fordi jeg ikke ville svare.
T: Skal vi begynne da?
L: Ja! sa Line og satte seg ned ved siden av meg. Hun ga meg et kort kyss på kinnet. De andre bare stirret overrasket på meg. (Med de andre mener jeg alle de andre utenom Marcus og Thomas). Jeg bare trakk på skuldrene og spilte uskyldig. Line så spørrende på meg, fordi hun sikkert hadde lagt merke til det jeg gjorde.
T: Jeg vil helst ikke at de skal vite at vi er kjærester, enda.. Hvisket jeg henne i øret, og smilte uskyldig til henne. Hun så spørrende på meg, men nikket.
L: Hvem begynner?
AN: Jeg! Okey.. Oscar?
O: Sannhet.
AN: Har du noen gang hatt en kjæreste før?
O: Nei.. Okey.. Marcus?
MM: Nødt..
O: Du er nødt til å kysse Line på munnen i 15 sekunder.....Tror dere Marcus gjør det?💛💛 Tusen takk for flere lesere...💛💛💛 Hva synes dere om historien min?💛💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...