Del 119

368 21 2
                                    

T: Jeg skal knuse deg! Jeg er mester i det her!...
Jeg sukket, og gjorde meg klar til å tape. Marcus tok bind for øynene våres, og fant fram noen ting.

Marcus pov
Jeg fant fram sild, majones, olivenolje, egg, osv... Jeg blandet alt oppi en skål, og fant fram to skjeer. Jeg hadde vært med på det her ganske mange ganger, siden Martinus har utfordret en del før. Jeg la en skje i Martinus sin hånd, og en i Line sin.
L: Hva i huleste er det dere har funnet på?! Jeg skjønte at det var ganske frustrerende for henne. Men sånn er vi bare. Eller rettere sagt: Men det er bare sånn Martinus er..!

T: Line.. Det er bare sånn vi er.. sa Martinus med en useriøs og tullete stemme. Jeg hørte Line sukke. Akkurat da Line og Martinus skulle spise, kom pappa ned på kjøkkenet.
K-E: Sa ikke jeg at dere skulle legge dere?!!! opp NÅ! Jeg så ned i bakken.
L: Hva er det som skjer?!

Martinus pov
T: Pappa har kommet.. hvisket jeg tilbake til Line. Jeg tok av meg skjerfet, og gjorde det samme på Line. Pappa sto bare å ventet på at vi skulle gå opp.
K-E: Kom igjen...
Emma: Hva er det som skjer? spurte plutselig Emma trøtt.
T: Emma, du å legge deg..
Emma: Men jeg vil ikke!!!
K-E: Alle går å legger seg nå, Okey?! Alle nikket, utenom Emma.
Emma: Men hva er deg som skjer? sutret Emma. Jeg gikk bort til henne, og ga henne en klem.
T: Ikke bry deg om det.. Hvis du er snill og legger deg igjen, skal du lov til å bli med meg å kjøpe godteri i morgen.. hvisket jeg inn i øret hennes. Emma trakk seg unna meg, og lyste opp.
T: Hysj.... Emma nikket ivrig.
T: Så.. å legg deg nå.. Emma løp opp trappa. Pappa bare stirret sjokka på meg.

MM: Hvordan... Hvordan klarte du det?! Emma pleier å være utrolig vanskelig å legge, i hvert fall når hun allerede har våknet av seg selv? Marcus så nesten like sjokka ut som pappa.
T: lenge du bare gir henne noe godt, er det enkelt... sa jeg og blunket til Marcus. Jeg gikk opp på rommet mitt, la meg i senga, og sovnet fort (igjen)....

//Kommenter og Vote for mer//
💗🍍🍌

Er det sant?!Where stories live. Discover now