Hvem skal jeg velge da? Malin er jo sammen med Martinus!
Plutselig kom jeg på at jeg fortsatt er sammen med Marcus! Gleden strømmet igjennom meg, men forsvant like fort som den kom, når jeg tenkte på at han kommer til å slå opp når-som-helst! I tillegg liker jeg jo Martinus også!
L: AAAAAHHH!! HVORFOR MÅ ALT VÆRE SÅ VANSKELIG!!! roper jeg så høyt jeg kan, med ansiktet trykt hardt inntil puta. Jeg var så irritert på meg selv, at jeg bestemte meg for å skrive en liste over de dumme tingene jeg har gjort i det siste!Jeg fant fram dagboka mi og en blyant. Ja, jeg vet. Jeg skriver dagboka selvom jeg er 15! Men det er bare fordi jeg trenger å dele følelsene mine...
Dumme ting jeg har gjort:
-Jeg har fått Malin til å hate meg!
-Jeg har forelsket meg i Martinus!
-Jeg har såret Marcus!
-Marcus og Martinus hater meg sikkert de også!
-Jeg var sammen med Marcus, selvom jeg hadde like sterke følelser for han, sånn som jeg hadde for Martinus!
-Jeg er verdens største idiot!
-Jeg er verdens dårligste venn!
-Jeg er verdens dårligste kjæreste!Jeg leste gjennom lista om og om igjen.
L: JEG HATER MEG SELV! Jeg kastet vekk dagboka mi, og druknet meg selv under dyna og puta mi, og begynte å hyl-gråte.Plutselig fikk jeg en melding. Jeg var sikker på at det var Malin, Marcus eller Martinus, så jeg gadd ikke å se på telefonen. I stedet, dro jeg meg opp av senga, og gikk inn på badet. Jeg skiftet til pysj/kosetøy, dro av meg sminka, og subbet meg bort til senga igjen. Jeg la meg godt til rette, fant fram Mac'en min (altså "PC Mac"), tok på meg ørepropper (?) og tok på den triste playlisten min. På under 10 sekunder, sovnet jeg. Eller jeg var så hoven på øynene etter alle tårene, at jeg ikke klarte å holde dem oppe lenger.
Midt på natta, våknet jeg av at jeg hørte noen som romsterte inne på rommet mitt. Jeg er jo så dum, at jeg aldri lukker vinduet mitt! Jeg åpnet øynene mine, og fikk se en mørk skikkelse, slite med å få seg inn på rommet mitt. Jeg fikk panikk, fordi jeg var jo hjemme alene! Så jeg hylte det høyeste jeg kunne. Skikkelsen skvatt, sånn at den falt ned på gulvet mitt. Det var så mørkt på rommet mitt (fordi månen var bak en sky), at jeg ikke kunne se hvem det var. Jeg løp ut av senga, og hoppet oppå den. Jeg holdt den hardt nede på gulvet, i mens den prøvde å komme seg løs.
L: HVEM I HULESTE ER DU?! OG HVA GJØR DU PÅ ROMMET MITT!!! skrek jeg til skikkelsen. Da månen lyste inn på rommet mitt, gispet jeg av sjokk...//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for over 18,8 k!!! Dere er helt fantastiske!😱😱Jeg har litt skrivesperre, og jeg er fortsatt litt usikker på hvem Line skal velge... Men dere kan hjelpe meg (hvis dere vil) med å velge, hvis dere bare sier hvem hun burde velge i kommentarfeltet👇🏼 Noen har allerede "stemt" på den forrige delen og det er veldig fint😂😂😂❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...