"Happy"

383 24 6
                                    

K-E: Jasså?
Pappa så overrasket på meg og Malin når vi kom ned. Åneeei. Han kommer til å gjøre meg sykt flau, akkurat nå! Tenkte jeg.
K-E: Skal Malin også spise her ja.. Pappa blunket til meg, som om han hadde lest tankene mine. Jeg og Malin satte oss ned.

Marcus pov
Etter vi var ferdige med å spise, gikk vi fra bordet.
L: Netflix?! hvisket Line inn i øret mitt.
MM: Sikkert..
L: NETFLIX!!! Line begynte å danse gledes dansen sin, i mens hun sang "whoa.. Oooo.. Whoa.. Aaaa"
Malin: Line, hva er det du driver med!?
T: Hun er glad.. svarte Martinus. Line brå stoppet.
L: Ja.. Ehmm.. Skal vi se film da? spurte hun, og rødmet. Hun hadde tydeligvis ikke lagt merke til at vi så på henne.
T: JA!!!! Vi løp opp på rommet mitt, som noen småunger som akkurat hadde fått seg godteri (haha)!😂 Line slang seg (som alltid) ned på den beste plassen i senga mi. Siden jeg kom sist inn, fikk jeg sove sofaen (som alltid)😂.

T: Haha, Marcus.. Jeg sendte han et små stygt blikk, før jeg snudde meg mot Tv-en igjen. Ingen av oss gjorde noe annet en å stirre på den svarte skjermen, og ventet på at noen andre skulle gjøre slå den på.
Malin: Skal noen slå Tv-en eller? Fordi jeg kan ikke den moderne teknologien der! Alle snudde seg (som vanlig) mot meg.
MM: Hvorfor jeg alltid gjøre det?!
L: Fordi du er sterkest! smisket Line.
T: Hei! Line sendte han et blikk, som fikk han til å bli stille. Line snudde seg mot meg igjen, med et bedende blikk.
MM: Greit da! Men neste gang dere andre også gjøre noe, altså! Line smilte fornøyd. Hun visste at jeg ikke klarte å stå imot blikkene hennes. Jeg gikk mot Tv-en, og slo på alt.
T: Hva med godis!? sutret Martinus.
MM: Ahh! Er det mulig eller?!
T: Ja, du står jo.. mumlet Martinus. Jeg satte meg ned i sove sofaen igjen, og gjorde klar filmen.
T: Halooo?
MM: Gjør det selv da!
T: Greit, men en hjelpe meg med å bære..
Malin: Jeg! Alle snudde seg mot Malin. Hun rødmet noe sinnsykt. Martinus bare smilte til henne, også gikk de to ned.

MM: Endelig får jeg plass i senga mi! sa jeg "Happy", og slang meg ned i senga, ved siden av Line...

//Kommenter og Vote for mer//
💗

Er det sant?!Where stories live. Discover now