Men.. Jeg kan ikke!

463 24 5
                                    

Line pov
Jeg våknet av at Mamma ropte på meg.
Mamma: LINE! DU HAR BESØK!
L: BARE SLIPP PERSONEN OPP! ropte jeg tilbake. Si at det ikke er Marcus eller Martinus.. Døra ble åpnet sakte, og jeg satte meg opp i senga, med dyna godt rundt meg. Åneiii... Det er jo selvfølgelig dem.
MM: Hei, Line. Sa Marcus stille og hest.
L: Hei.. Hvisket jeg med morgen stemmen min. Jeg stønnet lavt, mens jeg gned meg i øynene.
L: Hva er det dere vekker meg sånn for... Dere vet jeg kan bli ganske morgen gretten! "hveste" jeg lavt.
T: Unnskyld Line.. Men det er bare at vi vil spørre deg om noe.
Han kom et skritt nærmere meg, mens Marcus bare sto i døråpningen. Jeg sendte Martinus et ikke-prøv-deg, blikk. Han bare ignorere advarselen min, og satte seg på sengekanten. Marcus kom nølende etter. De vekslet et blikk, som jeg ikke forsto.
T: Ehm.. Du vet at.. Liksom vi begge liker deg veldig godt. Jeg hevet det ene øyenbrynet mitt, og sendte han et er-du-seriøs?, blikk.
T: Også synes vi at det blir dumt at vi krangler om deg hele tiden...
MM: Så.. Så.. vi lurte om du kunne gjøre det lettere for oss.. Jeg stirret vantro på dem.
L: dere vil at jeg.. At jeg skal velge mellom dere to?! Er dere dumme eller?! Jeg kan jo ikke det!
MM: Line...
T: Vær snill...
L: Forstår dere ikke? Jeg kan jo ikke velge mellom dere! Det er jo bare ren galskap!!! Jeg ble helt forskrekka.
Martinus pov
Jeg visste at dette ikke var en god plan, og at hun ikke ville gå med på den. Men det var den eneste rettferdige måten. Jeg så bekymret bort på Marcus. Han sukket.
MM: Unnskyld, Line... For alt, egentlig...
          Line pov
L: Jeg bare skjønner ikke hva dere tenker på! Men... Martinus sendte meg et blikk, som fikk meg til å tenke meg om.
L: Men.. Jeg tilgir deg Marcus.. For alt. Jeg så at Marcus lyste opp. Han slang seg rundt halsen min, og klemte meg. For å være helt ærlig, var det godt å klemme han. Han var  jo kjent for de "berømte" klemmene hans. Jeg trakk meg unna. Jeg så at Martinus sendte Marcus et blikk, som jeg tror var kan-du-la-oss-være-litt-alene? blikk. Marcus nølte, men gikk ut av rommet etter en stund.
Martinus pov
Jeg så Line inn i øyene.
T: Hvem ville du valgt, hvis du måtte? Jeg så hun trakk pusten dypt.
T: Du kan svare spørsmålet, etter jeg har gjort dette....

Hva tror dere Martinus skal gjøre?😱❤️ Det kommer mer i morgen..❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now