Først da, lot jeg merke til at vi var alene i gangen..
L: Hva er det du vil?!
Max: At du skal skjønne selv at du elsker meg..
L: NEI! DET GJØR JEG IKKE!! JEG HAR EN KJÆRESTE!
Max: Jeg vet det.. Han snakket fortsatt med sin mørke og rolige stemme.
L: HVORDAN VET DU DET?!
Max: Jeg vet mer om deg enn du tror.. Jeg kjente panikken strømme på. Jeg prøvde å vri meg løs fra han, men han var for sterk.
L: SLIPP MEG!!!!!! skrek jeg det høyeste jeg kunne. Max begynte bare å le. Men når jeg så på han med et drepende blikk, rygget han et par skritt unna.Jeg benyttet sjansen, og løp det forteste jeg kunne vekk fra han. Jeg så Martinus stå litt lengre bort i gangen, men når jeg så han stoppet jeg opp. Jeg visste ikke helt hvorfor jeg prøvde å unngå han, men det var bare drømmen som gjorde det. Men en drøm betyr jo ingenting! Eller? I mens jeg sto å grublet for meg selv, kjente jeg et hardt grep om håndleddet mitt, og en over munnen min. Jeg ble dratt bakover, og så at skikkelsen av Martinus ble bare mindre og mindre.
Jeg ble dratt rundt et hjørnet, og dyttet hardt mot veggen. Jeg fikk ikke snudd meg, av en eller annen grunn. Hånden ble tatt vekk fra munnen min, men jeg kjente fort to hender dytte meg mot veggen. Jeg kjente tårene presse på.
L: Hvem er du? Hva vil du? hulket jeg.
Max: Ikke vær redd kjære deg. hørte jeg den ekle stemmen til den værste personen i verden.Plutselig dukket Martinus opp. Og jeg kjente lettelsen strømme på.
Martinus pov
Jeg syntes jeg så Line bort i gangen, i sidesynet. Men da jeg snudde meg rundt, var hun ikke der? Plutselig hørte jeg noen lyder, som hørtes ut som at noen gråt, så jeg fulgte etter dem. Når jeg kom rundt et hjørne fikk jeg se Max (den største bøllen på skolen) dytte Line. Line snudde seg fort mot meg, og jeg så at hun ble lettet, og at hun gråt. Jeg kjente sinne blusse opp i meg.
T: SLIPP HENNE! skrek jeg til Max. Han ristet ondskapsfullt på hodet. Jeg ble så sur, at jeg bokset til han. Han skrek av smerte, før falt ned på gulvet, med en blodig nese.Line snudde seg lettet mot meg, og slang seg rundt halsen min. Hun begynte bare å gråte mer. Plutselig kom Marcus stormende rundt hjørnet, og så forskrekket på meg...
//Kommenter og Vote for mer//
Ganske rar del (igjen), men jeg har fått skrivesperre. Men det kommer kanskje en del til i dag...
Tusen takk for over 17 k❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...