Marcus pov
Jeg kan ikke tro det! Tenk at jeg bare skulle sjekke hvordan Martinus hadde det, også ligger Line i armkroken hans! Jeg kjente tårene presse på, og jeg kunne ikke holde dem inne lenger.
T: Vi gjør ikke noe spess..
MM: Jeg ser at dere i hvert fall har gjort noe...
L: Vi... Vi har bare... Sett på film.. Sa hun og tørket noen tårer...
T: Dear John....
MM: Men.. Line... Kan jeg forklare...? Hun ristet på hodet. Hva er det jeg har gjort!
T: Du har såret verdens beste jente... Jeg hadde sagt det høyt!😳
MM: Liker du Line? spurte jeg gråtkvalt..
T: Ehmm... Ja... Han rødmet. Jeg kjente sinne blusse opp i meg, men jeg tenkte å holde det inne.
MM: Er dere kjærester? Begge så usikkert på hverandre.
MM: Er dere kjærester?! spurte jeg igjen. Line fikk en melding.
L: Jeg må hjem, nå...
T: Jeg følger deg ut. Jeg sto fortsatt i dørkarmen. Line og Martinus reiste seg opp..
Line pov
Jeg gikk sakte forbi Marcus. Han tok tak i håndleddet mitt, og holdt meg litt igjen. Martinus var på vei ned trappa allerede. Marcus sendte meg et trist blikk, men jeg ville ikke møte det.
MM: Line... Jeg orket det ikke mer.
L: Hva er det?
MM: Line.. Jeg...
L: Marcus.. Jeg trodde du elsket meg.. Jeg hørte fra Martinus at du hadde sett på henne hele tiden! Før du kysset henne. Jeg kan ikke tro at du gjorde det mot meg.. Du kan ikke ha en annen forklaring, enn sannheten. Da blir det bare en løyn. Så vennligst slipp håndleddet mitt, sånn at jeg kan gå hjem. Han løsnet grepet litt, men holdt det fortsatt.
MM: Line.. Jeg åpnet munnen får å si noe, men han tok fingeren på leppene mine.
MM: Jeg vet at det jeg gjorde var galt. Jeg vet at jeg er en stor dust. Jeg vet at det er galt å like en annen jente, når man har en kjæresten. Men jeg vet også at det er deg jeg elsker. Ingen andre.. Jeg vet at du ikke vil tro på meg. Men jeg kan love deg at det jeg sier er sannheten. Jeg har en veldig dårlig unnskyldning, men jeg sier i hvert fall sannheten. Sannheten er at jeg elsker deg Line. Du er mitt alt. Ingen annen jente kan måle seg med deg. Du trenger ikke å si noe, men jeg vil at du skal tenke på det... Jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. Om jeg skulle tro på han eller ikke.....Mer? Hva tror dere Line tenker?❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...