Del 80

438 22 4
                                    

Martinus nikket, og jeg satte meg i sofaen. Guttene slo på filmen, og jeg skvatt med en gang den begynte (haha).. Når vi hadde kommet litt ut i filmen, så...
L: Thomas, Løp!!! skrek jeg til TV'en. Jeg hørte at Marcus og Martinus begynte å le stille. For at jeg ikke skal høre det, sikkert. . Etter en stund, så....
L: Nei Thomas!! Ikke gjør det! ropte jeg til TV''en, igjen.

Filmen var sykt spennende. Jeg satt i mellom Marcus og Martinus. Jeg skjente en hånd smyge seg sakte oppå min. Jeg tok den hardt i mot, fordi det var ganske skummelt akkurat da. Akkurat da en sorger kom fram i filmen, hørte vi en banke-lyd fra vinduet. Martinus satte filmen på pause.

MM: Det er vel ikke noen andre enn oss som går i gjennom vinduet? Eller banker på...? Jeg sendte han et bekymret blikk.
L: Ikke som jeg vet om... Jeg grøsset bare av tanken. De verste tankene begynte å samle seg opp i hodet/hjernen min. Før jeg visste ordet av det, hørte vi noe som hørtes ut som om noen åpnet et vindu. Jeg "frøs til is" og holdt pusten.

Jeg hørte skritt som kom nærmere oss. Nå kunne vi se personen.
L: Mina hva i huleste?! Jeg begynte å bli redd for at det Martinus sa til meg under krangelen vi hadde, var sant. Det med at Mina mest sannsynlig ikke hadde forandret seg.

M: Jeg lukta snacks, jeg tenkte at jeg skulle stikke innom. Jeg banket døra sikkert 1000 ganger, men du åpnet aldri. jeg måtte "bryte" opp vinduet... Jeg pustet lettet ut. Marcus så bare sjokka bort på Mina, mens Martinus...
T: Hvorfor sendte du ikke bare melding?

M: Fordi mobilen min døde mens jeg gikk til dere.... Jeg og han nikket sakte.
L: Vil du være med å se film...? Vi har kommet kanskje 40 min ute i filmen, da...
M: Ja, gjerne. Hva ser dere på?
L: The Maze Runner....
M: Okey.. Jeg tror faktisk jeg har sett de første 40 min av filmen, men jeg rakk aldri å se hele.

MM: bra da... Slå deg ned, sånn at vi kan sette filmen.. Endelig sa Marcus noe. (etter sjokkert altså...). Mina "slo seg ned", mellom meg og Marcus. Under filmen så skulle jeg bare på do (haha), og når jeg kom tilbake hadde Martinus plutselig havnet ved siden av Mina... Okey? Jeg så litt rart bort på han, før jeg satte meg mellom han, og sofa kanten....

Hvorfor tror dere Martinus satte seg nærmere Mina, når Line ikke var der?💛💛💛 Kommer mer i dag..💛💛 Men mest sannsynlig bare en del til.. Som sagt har jeg jo litt skrivesperre... 💛💛 Tusen takk for over 4,3 k!!!💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now