Når jeg så opp, så jeg....
Martinus sto å så bekymret på meg.
T: Hva har skjedd med deg Marcus? Jeg orket nesten ikke å se på han en gang. Men det var jo ikke akkurat hans skyld at Line likte han! Bare ved å tenke på det jeg hadde hørt, ble jeg syyykt irritert! Martinus rakte meg en hånd, og jeg tok den motvillig i mot.
T: Fortell..
Jeg ristet på hodet, i mens jeg prøvde å stoppe tårene. Uten noen forvarsel, kom Malin løpende mot oss. Jeg var bare glad for at det ikke var Line som kom.Malin: Marcus! Jeg synes sååå synd på deg! sa hun medfølende til meg, når hun kom bort til oss.
T: Hva er det som skjer? Jeg sa ingenting, og bare stirret tomt ut i lufta. Malin hvisket noe i øret til Martinus, og han ble bare tristere og tristere i ansiktet jo mer han fikk høre.
T: Marcus, jeg lover deg! Jeg visste ingenting! Jeg ville ikke møte blikket hans. I stedet gikk jeg bare. Jeg gikk bare helt plutselig, uten å vite hvor jeg skulle. Jeg hørte de rope etter meg, men alt jeg ville akkurat nå, var bare å gå vekk. Vekk fra alt. Line var livet mitt!I mens jeg gikk, så jeg bare ned i bakken, og gråt. Når jeg så opp igjen, var jeg "tydeligvis" hjemme. Jeg gikk forsiktig inn døra, og forsikret meg om at ingen var hjemme. Da jeg skjønte at jeg var alene, løp jeg inn på kjøkkenet, hentet en boks med sjokolade is, en skje, løp opp på rommet mitt, og låste døra. Jeg slang med ned i senga med isboksen og så på Netflix (vet det er litt jentete😂).
Line pov
Jeg var helt sjokka. Det Malin sa ville jeg ikke at skulle være sant, men samtidig så var det det! Eller bare sånn halvveis. Jeg elsker Marcus! Men jeg elsker Martinus like mye! Jeg må få en slutt på alt det dramaet. Jeg er ganske sikkert på at ingen av dem vil ha meg tilbake. Men hvis begge ville det.. Hvem skal jeg velge da? Malin er jo sammen med Martinus!//Kommenter og Vote for mer//
-Hvem skal Line velge?
-Hvem blir det mest drama av?Kommenter om hva du synes❤️ Tusen takk for 18,4 k!!❤️❤️ Klarer vi 20 k før sommeren? 🙏❤️ Del historien med ALLE du kjenner😂😂
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...