Seriøst?!

458 26 4
                                    

Marcus pov
Shit! Martinus kommer til å drepe meg...
T: Marcus? Vet du hvorfor Line var sen med å komme ned? spurte han igjen. Jeg nølte.
T: Marcus! Jeg vet at du vet noe. Vis du forteller meg det, forteller jeg resten av hva som skjedde mellom meg og Line, i dag. Jeg nikket svakt.
MM: Ehm... Jeg liksom holdt henne igjen.. Martinus så på meg med store øyne.
MM: Nei, nei, nei... Ikke sånn ment Martinus... Jeg så at han slappet litt mer av.
MM: Bare hør meg. Jeg blir aldri ferdig med å fortelle deg det, hvis du skal avbryte meg hele tiden... Altså... Jeg holdt henne igjen, for å forklare henne hva som skjedde. Selvom det som hun var sant. Jeg hadde en dårlig Unnskyldning. Men jeg fikk hun i hvert fall til å høre på, fordi jeg hadde sluppet henne etter en stund. Jeg fikk henne til å love å tenke det jeg hadde sagt. Også var jeg dum, at jeg "prøvde" å kysse henne. Martinus holdt på å si noe, og jeg visste hva han skulle si, så jeg avbrøt han.
MM: Men! Hun trakk seg unna. Det som var rart var at hun ikke løp ned med en gang jeg hadde "prøvd" å kysse henne. Hun ble stående ved meg, og sa faktisk ha det. jeg tror jeg har klart å henne til å ikke hate meg, lenger... Martinus så på meg med missfornøyde øyne. Jeg så at han ikke var helt fornøyd, men så så jeg at han skiftet ansiktsutrykk.
Martinus pov
Jeg var ikke helt fornøyd med at Marcus hadde klart å få Line til å ikke hate han. Jeg var så redd for at Line kom til å bli Marcus sin, igjen. Jeg var bare så redd for å miste Line, nå som jeg var så nære med at hun skal bli min.. Jeg sukket, før jeg begynte å snakke...
T: ... Siden du fortalte meg det, skal jeg fortelle deg fortsettelsen. Det var sånn at vi gikk ut som helt vanlige folk (haha).. når vi kom fram til huset hennes. Så.. Så... kysset vi😁... Jeg så at Marcus døde inni seg..'
MM: Var det bare du, eller begge? spurte han nervøst.
T: Ehmm.. Jeg begynte men begge kysset...
MM: Men.. Men..
T: La meg fortelle videre... Også.. Ikke Frik ut nå.. Men jeg hadde tenkt til å spørre henne...
MM: Om.. Om.. Om å bli kjæresten hennes?
T: Ja.. Men ringte telefonen til Line, den avbrøt meg. måtte Line inn.. Og deg var alt..
MM: Seriøst! Men... Jeg vet at begge liker henne, men vi kan ikke fortsette å krangel om henne!
T: Du har rett... Men hvordan skal vi gjøre det rettferdig? Jeg så at Marcus tenkte seg godt om...
MM: Det eneste rettferdige er vel å spørre Line...

Hva synes dere??❤️❤️❤ Hvem tror dere Line velger?❤️ Tusen tusen takk for over 2,22 k lesere!❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now