Heartbreaker

436 24 1
                                    

L: Jeg tror ikke Martinus er glad i meg..
MM: klart han er!  Selvom jeg var ganske sikker på at han var veldig sur på henne nå.. Sa jeg det, for å oppmuntre henne. Hun ristet på hodet.

L: Dette er verdens verste bursdag! Jeg synes skikkelig synd på henne.
L: Det som egentlig skulle bli min beste.. Jeg mener å feire bursdagen min med dere, er jo langt forbi drømmene mine! Det er jo helt utrolig at jeg i det hele tatt er venn med dere.
MM: Bestevenner.. rettet jeg henne opp.

Hun fortsatte å si et eller annet, men jeg fulgte ikke noe særlig med. Jeg tenkte på at jeg burde si ifra til fansen om det paparazzi greiene, og at vi begge fortsatt er single.

Martinus pov
Jeg løp, og løp. Jeg visste egentlig ikke hvor jeg var lenger. Jeg brydde meg ikke noe særlig heller. Jeg kunne nesten ikke hatt det verre, en det jeg har nå. Jeg stoppet opp, for å få igjen pusten litt. Jeg tørket noen tårer, og prøvde å holde dem inne. Men det var helt umulig. Akkurat da jeg skulle til å begynne å løpe igjen, hørte jeg noen rope på meg.

Jeg hadde en følelse på at det var Line eller Marcus, eller noen som hadde sett hva som skjedde. Eller noen som har lest den forferdelige artikkelen.
TH: MARTINUS! Jeg gjenkjente stemmen nå, og snudde meg rundt.

Det var ikke særlig overraskende at det var Thomas (siden jeg kjente igjen stemmen hans). Han løp bort til meg, og så på meg med et medfølende blikk. Jeg visste at han ikke hadde vært "i det som skulle vært bursdagen til Line", siden han bodde så langt unna. Da jeg tenkte på det, ble jeg helt fortvilet. Thomas bodde jo kanskje en halv time unna med bil!

TH: Hva er det du gjør her? Og hvorfor gråter du?
T: Se.. Jeg viste han bildet i avisen, og jeg så at han ble ganske irritert. Han slang vekk avisen, og trakk meg inn i en klem, men jeg hadde ikke krefter til å klemme tilbake. Han trakk seg unna, og så på meg.

TH: Marcus er en dust! Og Line fortjener ikke en som deg.. Det overrasket meg egentlig litt, fordi jeg visste at Thomas hadde mer kontakt og kjemi med Marcus, enn med meg.
T: Men... Men.. Line..
TH: Hysj.. Ikke mer snakk om henne nå, Okey? skal du bare glemme henne helt....

//Kommenter og Vote for mer//
Det er helt utrolig at jeg nesten har 8000 lesere!💛💛💛💛💛💛

Er det sant?!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora