Krangelen.....

538 31 4
                                    

MM: Kanskje du bare skal til Martinus! Fordi han vil sikkert ta deg i mot med åpne armer!!! Han elsker deg tydeligvis mer enn det jeg gjør, i følge deg!!! Jeg ropte det rett i ansiktet til Line, men hun kom med noe tilbake til meg også...
L: Jeg tror kanskje du skal til Mina, jeg. Fordi hun vil sikkert ta bilde med deg å legge det ut instagram, hele verden kan se det!!! Jeg tror hun ville likt at du kanskje hadde sluttet å overse henne, og heller begynne å snakke med henne.. Eller nei, vet jeg det! Kanskje du skal kysse henne isteden for... Ja, det var en god idé!!! Hun sa det med sarkasme. Jeg stirret utrolig stygt på henne.
MM: Jeg trodde vi var enige om at hun var fullt og helt en stor dust!!! Du er tydeligvis ikke takknemlig for at jeg reddet livet ditt! Nei.. Jeg kan ikke huske at jeg har hørt et takk fra deg!!!? Hun så ned på føttene sine... Hun så ganske såra ut nå, og jeg hadde "truffet hodet på spikeren, helt perfekt"! Jeg sukket høyt for meg selv... Til slutt så hun opp på meg, med triste øyne. Etter alt det stygge hun hadde sagt til meg, ga det ansiktet meg et stikk i hjertet. Hun snufset før hun åpnet munnen....
L: Kanskje vi ikke passer bra sammen.....

Mer?❤️❤️❤️ Dumt spørsmål, men... Men😂😂❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now