M&M har bursdag i dag!!! (Ikke navnet på delen)

467 27 6
                                    

Rett etter at Marcus fulgte etter Martinus:
Marcus pov
Jeg ba Line være igjen sånn at vi endelig kunne ordnet opp. På broder vis. Jeg visste hvor han var. Etter som at jeg har blitt ganske vant til at han er lei seg. Etter Line kom, har vi bare vært uenige. Men det skulle jeg prøve å få en slutt på. Jeg løp opp trappen, inn på rommet til Martinus og så at skapet hans allerede var blitt flyttet på. Ja, stedet han gjemmer seg er bak skapet, på rommet hans. Av en eller annen grunn, er det et salgs bøttekott der. Nok om det. Jeg listet meg forsiktig bort til skapet, og tittet rundt kanten. Jeg pustet lettet ut, (men ikke sånn at Martinus kunne høre meg) fordi han heldigvis var der.
MM: Martinus? Hvisket jeg.
T: Hva? "Snerret" han.
MM: Jeg er bare lei av alt det dramaet!
T: Tror du ikke at jeg er det? Han sa det på en frekk måte.
MM: Jo, det er nettopp derfor jeg er her. Fordi vi slutt det. Vi bli enige.
T: Enige om hva?
MM: Det vet du jo... Line selvsagt.
T: Ja, men hun er jo kjæresten min allerede! Jeg tenkte meg godt om.
MM: Ja, men jeg vil gjerne at vi skal glemme alt det dumme som har skjedd i det siste. Altså sånn at vi kan være venner igjen. Jeg vet det høres litt teit ut, men...
T: Jeg er enig.. Snufset han.
T: Men jeg er bare lei av at vi driver å kysser hverandres kjæreste. Med kjæreste mener jeg Line. Jeg føler liksom at vi, eller jeg ikke kan la henne være alene med deg. Jeg er bare redd for å miste henne. Jeg har liksom ventet i en evighet at hun skulle bli min, og jeg trodde aldri at hun skulle det heller. Fordi du får alle jentene du vil ha, Marcus!
MM: Ikke alle... Ikke Line.. Mumlet jeg. Martinus sendte meg et oppgitt blikk.
T: Marcus...
MM: Ja ja, jeg vet det. Hun er din. Det er deg hun elsker. Jeg bare lære meg å takle det. Jeg kan jo liksom ikke unngå dere. Jeg vil at vi kan finne ting sammen, alle tre! Uten at det er noe problem. Og at jeg og Line kan være venner, uten at det er noe mer enn venner. Selvom jeg skulle ønske det. Det siste sa jeg lavt, for at Martinus ikke skulle høre det....

I dag har Marcus & Martinus bursdag!!❤️❤️ Tenk at de har blitt 14 år allerede!❤️ Det har gått fort liksom! Jeg kommer med ganske mange deler i dag, siden M&M har bursdag!💛 Tusen tusen takk for 3,08 k lesere!!!❤️❤️❤️

Er det sant?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora