Jeg gikk bort å..
la meg i senga igjen, og begynte å spise (haha). Jeg satte på TV'en, og strevde med å finne et bra TV-program.
T: Ahh.. Det er jo ingenting på TV jo.. Mumlet jeg. Jeg tørket noen stive tårer, og slo av TV'en. Jeg var syykt trøtt, selvom klokka var 17:11 liksom. Så jeg la meg til å sove.1 uke senere:
Marcus pov
Martinus hadde nesten ikke gått ut av rommet sitt. Bare når han skulle på do. Skolen skulle starte i morgen, og jeg fryktet at han ville skulke. Pappa hadde gått opp til han tre ganger om dagen, med mat. Jeg hadd prøvd å snike meg inn ett par ganger, men det gikk ikke så bra.Line og jeg hadde egentlig vært sammen hver dag, i det siste. Vi er ikke kjærester, men vi begge vet at vi liker hverandre veldig godt. Og i dag skulle Line komme hjem til meg (siden vi har vært hos henne hver gang vi har hengt sammen). Jeg har forresten fortalt henne om Martinus.
K-E: MARCUS! DET ER BESØK TIL DEG! Jeg løp ned trappa, og ble møtt av en smilende Line.
L: Hei Marcus! Hun ga meg en kort klem.
MM: Hei... Vi gikk opp på rommet mitt, og satte oss ned i senga. Vi begge fant fram iPhonene våres, og holdt på med dem en stund (haha).
MM: Vi er virkelig sosiale.. Line begynte å le, og jeg la fra meg telefonen.
MM: Hva gjør du?
L: Jeg ser på intervjuet deres med Julia..
MM: Hvilket? Spurte jeg, mens jeg prøvde å se.
L: Det nylige.. Det fra Vinterlyd. (Videoen på toppen)
MM: Ok..
L: Den er syyykt morsomt!! sa Line og begynte å le seg i hjel.Når videoen var ferdig, la hun telefonen fra seg, og snudde seg mot meg.
L: Hvordan går det med Martinus? Jeg kjente et stikk inni meg. Hun hadde tydeligvis sett reaksjonen min på spørsmålet hennes.
L: Marcus? Går det bra med deg da?
MM: Jada, det går helt fint. Hvis du vil, kan vi godt gå å sjekke om Martinus er i stand til å snakke med oss.. Line nikket med hodet. Vi gikk ut av rommet mitt, og bort til rommet til Martinus. Jeg banket forsiktig på.MM: Martinus? Ikke noe svar.. Line så på meg med et skuffet blikk. Jeg sjekket klokka, og så at den var over 18.45, så jeg visste at han ikke sov. Selvom jeg ikke hadde snakket med han på over en uke....
//Kommenter og Vote for mer//
OMG!!! TUSEN TAKK FOR OVER 8000 LESERE!!!😭💛💛💛💛💛😱 Jeg håper dere liker historien min...?😋
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...