Utenfor?

406 21 3
                                    

Under filmen følte jeg meg egentlig ganske utenfor.. Fordi det virket som om Martinus og Mina hadde det gøy... Det er jo ikke noe farlig det! Men når det er en sykt skummel del, skal man jo ikke le da... Så jeg har en grunn for å være mistenkelig.. Etter filmen var klokka 12:46, så jeg måtte finne på en unnskylding for at jeg ville at de andre skulle dra hjem...
Marcus pov
L: Ehm... Jeg føler meg ikke helt bra, jeg. jeg tror dere dra hjem.. Sånn at jeg ikke smitter dere... hørte jeg Line si.. Jeg sendte henne et spørrende blikk, men hun bare så vekk.
T: Men jeg kan jo ikke dra fra deg hvis du er syk! Jeg jo passe deg... Martinus hørtes egentlig ganske bekymret ut.
L: Jeg tror det er best hvis jeg er litt alene..
T: Men Mamma'n din er jo ikke hjemme!
L: Men det går bra...
T: Line.. Tenk at han aldri gir seg.. Tenkte jeg for meg selv, mens jeg smilte. Mina så spørrende på meg. Jeg skvatt, (Som vanlig) fordi jeg hadde helt glemt at hun satt ved siden av meg😂.. Jeg kom på at Mina og Martinus "tydeligvis" hadde hatt det så gøy under filmen. Jeg så på Line, at hun også hadde sett det. Det var sikkert derfor hun ville at vi skulle gå. Eller i hvert fall Martinus og Mina.. Jeg vet jo ikke om hun ville at jeg skulle gå, da..
Martinus pov
Jeg så i sidesynet, at Marcus skvatt. Jeg lo litt for meg selv, men brydde meg ikke så mye om det. Han skvetter jo hele tiden!😂
L: Men jeg har egentlig litt lyst til å være alene..
T: Men..
L: Ikke noe men... Jeg tror jeg bare trenger litt hvile, Okey? Avbrøt hun meg.
T: Okey.. Men du love å ringe meg hvis det er noe.. Okey?
L: Jada.. mumlet hun. Jeg reiste meg sakte opp, mens jeg holdt blikket til Line. Hun så faktisk nesten litt lei seg ut. Jeg snudde meg mot Marcus, og ga han et jeg-tror-vi-må-gå-nå, blikk... Han nikket, reiste seg opp, og gikk ut i gangen. Mina fulgte etter.
T: Ha det, da... Jeg bøyde meg ned, for å gi henne en klem. Men hun klemte ikke tilbake? Jeg trakk meg ut av klemmen (som bare jeg klemte i), og sendte henne et spørrende blikk.
L: Jeg er bare redd for å smitte deg....
T: Ok... mumlet jeg. Jeg gikk ut i gangen, og gikk ut etter Marcus og Mina. Jeg hørte at med en gang jeg lukket døra bak meg, så låste den seg...

Hva tror dere skjer videre?💛💛 Skal prøve å oppdatere ofte som mulig...💛💛 Håper dere liker historien min?💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now