MM: Kan du ikke vær så snill å tilgi meg, igjen??
Jeg så håpefullt på Martinus. Han så skikkelig sur ut. Nå kommer det.. Han kommer til å kaste meg ut av rommet sitt. Men ansiktet hans ble bare forandret til et stort smil? Jeg stirret rart på han.
MM: Skal du ikke kaste meg ut?
T: Du unnskyld for det altså.. Men nei, det skal jeg ikke.. Wow!! Tenkte jeg inni meg. Sa han virkelig det?
T: Ja det sa jeg.. Jeg sa det høyt, igjen. Jeg har begynt å tenke på at det har på en måte blitt min greie..😂T: Unnskyld hvis jeg har vært litt slem mot deg i det siste.. Det er bare det at jeg ble så utrolig såret.. Men kan vi ikke bare glemme hele greia, egentlig? Jeg lyste opp.
MM: Mener du det?! Tilgir du meg etter alt det forferdelige jeg har gjort mot deg?! Han nikket, og kastet seg rundt halsen min.
MM: Jeg har savnet deg...
T: Jeg har savnet deg også.. Jeg trakk meg ut av klemmen.
T: Skal vi gå å sjekke ut den nye naboen?
MM: Ja, men jeg har bare noe å fortelle deg først.. Jeg tenkte at siden jeg ikke gadd å holde ting hemmelig for han lenger, skulle jeg fortelle han at jeg og Line er sammen igjen.T: Ok? Martinus så litt bekymret ut.
MM: Vel.. Jeg bare sier det rett ut: Jeg og Line er sammen igjen.. Jeg sa det mens jeg så på bena mine.Martinus pov
T: Ååå.. Åja.. Ja... Det.. Det går.. Det går helt fint.. stammet jeg fram, mens jeg klisteret på meg et fake smil. Jeg var egentlig litt lei meg, men jeg må bare skjønne at hun er over meg.. Marcus så rart på meg.
MM: Så... Så du er ikke sur? Jeg ristet på hodet. Marcus smilte til meg, og hintet til at vi skulle gå ut. Vi møtte på Line nede i gangen. Marcus er sååå heldig.. Sa jeg drømmende.
L: Så.. Skal vi gå å møte den nye venninnen min!!!!!? Line hoppet opp og ned, og var skikkelig gira.
MM: Line, du vet ikke om det er en jente eller gutt.. mumlet Marcus. Line dyttet Marcus vennskapelig i skulderen. De tok hverandre i hendene, mens jeg ble bare stående igjen.
L: MARTINUS?! KOMMER DU SNART ELLER? ropte Line.. Jeg slang på meg skoa, og fulgte etter Marcus og Line..//Kommenter og Vote for mer//
Hvem tror dere den nye naboen er?💛 Tusen takk for over 9 k lesere! 💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...