What? Jeg var helt målløs. Line Klausen (tok bare noe random) liker meg, fortsatt?!
L: Skal du ikke si noe? spurte hun forsiktig, mens hun rødmet.
MM: Line, jeg visste ikke at du likte meg... Jeg trodde du likte Martinus?
L: Jeg gjorde det... Men jeg har innsett at det er deg jeg liker... Både du og jeg husker at jeg ble så såra, når du såra meg (haha)... Det er et ekte tegn på kjærlighet. Ikke det med at du såra meg, men det andre... Jeg ble litt rørt, egentlig.
MM: Men.. Men .. Hvorfor gråter du da? Klarte jeg å stamme fram.
L: Fordi jeg savner deg så utrolig mye... Jeg klarer meg ikke uten deg! Jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle si. Jeg er fortsatt forelsket i henne, men jeg tror at Martinus aldri vil tillate det. Jeg er så redd for at det ødelegger både broderskapet og vennskapet...
MM: Line.. Jeg...
L: Marcus.. Jeg vet det.. Du tenkte høyt... Begge lo en liten latter. Men tårene trillet fortsatt på kinnene til Line.
MM: Line ikke gråt.. Det ordner seg.. Hun ristet skeptisk med/på (?) hodet.
L: Hva ordner seg? Jeg visste egentlig ikke hvorfor jeg sa det. Jeg mente jo egentlig ikke så mye med det. Jeg hadde bare ikke noe annet å si (haha)..
L: Du tenker høyt, igjen... Jeg fikk helt lættis. At det går ann å være så dum... Jeg slo meg selv i panna, og så bort på Line, for å se om hun syntes det var morsomt. Hun også. Men hun satt der bare. I sofaen. Med et tomt, og trist utrykk. Jeg lente meg mot henne, og ga henne en klem. Hun klemte meg hardt tilbake. Klemmen varte lenge. Og jeg ville egentlig ikke at den skulle slutte heller. Men jeg måtte trekke meg unna, fordi hettegenseren min ble helt våt (haha)...
MM: Line, jeg blir våt.. Kan du ikke vær så snill å slutte å gråte.. Hun snufset lett.
L: Jeg prøver.... Det er bare... Bare det at... Jeg savner deg sånn... Jeg fikk helt vondt av å se henne sånn.
MM: Line, jeg savner deg også.. Men jeg kan ikke svikte broren min, igjen... Hun sukket, og jeg begynte å tørke noen tårer fra kinnene hennes. Jeg stoppet opp, å så henne inn i de glitrende, blanke øynene hennes. Jeg lente meg automatisk framover, mot henne. Hun gjorde det samme......//Kommenter og Vote for mer//
Hva tror dere skjer videre?💛💛
7 Fine Kommentarer=ny del..💛💛💛
ESTÁS LEYENDO
Er det sant?!
Fanfic#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...