Del 55

457 24 2
                                    

Martinus pov
Jeg ble egentlig ganske fornærmet. Jeg hadde tenkt til å spørre henne om å bli kjæresten min. Selvom jeg er ganske usikker på svaret. Det var overraskende nok at hun kysset meg tilbake... Jeg kjente en varm følelse strømme i gjennom meg. Line snakket i telefonen ganske lenge.
L: Ja... Okey... Ha det.. Hun la telefonen sin tilbake i lomma.
L: Såå.. Hva var det du skulle spørre meg om? Hun smilte det søte smilet sitt til meg. Skulle jeg tørre å spørre henne?
Mamma'n til Line: Line, du komme inn. Det er sent nå.. Hørte jeg Kine (mamma'n til Line) rope.
L: Jeg tror jeg inn nå... Snakkes...
T: Ja... Ehmm... Ha det, da.. Jeg ga henne et raskt kyss på kinnet. Jeg så at hun så litt rart på meg. Hvorfor gjorde jeg det?
L: Neida... Det går bra det.. sa hun og rødmet. Jeg slo meg selv på pannen. Tenk at jeg sa det høyt. Line gikk inn døra, og "forsvant".
Line pov
Med en gang jeg kom inn døra, sank jeg ned på gulvet. Jeg var så forvirret.. Jeg begynte å tenke på det Marcus hadde sagt. Jeg reiste meg sakte opp fra gulvet, og dro av meg jakka og skoa. Jeg sa et kort hei til mamma, og gikk opp på rommet mitt, slang igjen døra, og la meg i senga. Jeg sukket høyt, før jeg skiftet til pysj. Jeg la meg i senga igjen, og tenkte på alt som hadde skjedd i går og i dag. Jeg hadde sett kjæresten min kysse en annen, jeg hadde blitt knust, jeg hadde hørt en dårlig unnskylding, jeg og Martinus kyssa.. Vent jeg og Martinus kyssa? Nå kom jeg på det som skjedde for 5 min siden. Jeg og Martinus hadde faktisk kyssa. Jeg sendte en melding til Martinus.
L: Hva var det som skjedde i stad egentlig?😅 Jeg fikk raskt svar.
T: Jeg vet ikke helt... Men vi kyssa...😳😳😁
L: 😅😁😳 ehm.. Hva var det du skulle si meg egentlig.
T: Ikke noe spess....😁
L: Martinus? Hva var det?
T: Jeg kan si det i morgen...
L: Ok??? Natti💤
T: Natti, Line..❤️
L: Hvorfor ❤️?
T: 😁😳..... Jeg la fra meg mobilen. Jeg flyttet tankene over til Marcus. Var det sant det han sa? Akkurat når jeg tenkte på han, fikk jeg en melding.
MM: Hei, Line...😢❤️ Er du våken?😓 Jeg tenkte meg godt om før jeg svarte....

Kommer mere i morgen/dette var siste delen i dag...❤️❤️❤️ Kommenter og vote for en del til, i dag..❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now