Jeg har bare lyst til å kaste den ut av vinduet (neida😂)..
Den sove sofaen kommer nok til å irritere meg for resten av livet, hvis jeg beholder den😂. Jeg reiste meg opp av den forferdelige tingen jeg hadde på rommet mitt (altså sove sofaen😂), og gikk bort til Tinus.
MM: Martinus! Våkn opp!
T: Mmmm...? Hva er det?! mumlet han. Jeg dyttet forsiktig til han.
MM: Du må stå opp...
T: Nei! Hva er klokka? sa han missfornøyd, og snudde seg vekk fra meg. Jeg tok fra telefonen min, og viste han den. Eller prøvde å vise han den. Jeg dyttet litt hardere til han, og da snudde han seg. Han hadde øynene bare halvåpne, og så ut som et utslitt troll.T: Ahhhh! Marcus klokka er ikke sju en gang! Jeg snudde telefonen min fort mot meg, og så på klokka.
MM: Opps..
T: OPPS?! Jeg vil SOVE!
MM: Slapp av! Du kan velge mellom å gå på rommet ditt å sove der, la meg ligge ved siden av deg, eller at du skal ligge i sove sofaen?
T: Aldri i livet, om jeg skal sove i det monsteret der! lo han. Jeg ristet oppgitt på hodet, og la meg ned ved siden av han.Senere den dagen:
Martinus pov
Jeg spratt opp av senga til Marcus, og dro til meg telefonen. Den var over 12!
T: Marcus! Stå opp! Klagde jeg på Marcus, før jeg gikk inn på mitt eget rom. Jeg kledde på meg, og gikk tilbake til Marcus sitt rom. Han lå der bare. Så fredfullt, og nei! Det skal det bli slutt på! Sa jeg ondskapsfullt til meg selv😂.T: MARCUS STÅ OPP! MICHAEL JACKSON STÅR NEDE OG VENTER PÅ DEG!! Marcus spratt med en gang opp av senga, og trakk på seg klær. Det gikk så fort, at før jeg visste ordet av det, stormet han ned trappa. Fullt påkledd, og fiksa.
Marcus pov
Jeg løp rett fordi Martinus, og ned. Jeg stoppet opp midt i trappa.
MM: MARTINUS!! DU TULLER MED MEG NÅ?! Martinus kom vaklende ned, mens han nesten mistet pusten. Han syntes det tydeligvis var veldig morsomt!
MM: Det er ikke morsomt! Michael Jackson er jo død!!! At det går ann å være så dum! sa jeg furtende, og slo meg oppgitt i panna.
T: Jo! Det er garantert et av de morsomste øyeblikkene jeg noen gang har opplevd!//Kommenter og Vote for mer//
😊
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...