Martinus holdt henne igjen.
T: Line, ikke la meg bli igjen her med Marcus... Jeg takler det ikke alene... Hørte jeg han si lavt til Line. Hun nikket, men hun holdt avstand. Martinus så sykt redd ut. MM: Line.......? Klarte jeg å presse fram. Jeg begynte å gråte, men beit tennene sammen. Jeg tok et skritt nærmere dem. Line tok et skritt bak... Hun løp opp trappene.
T: LINE!!! Jeg stirret stygt på Martinus. Jeg ville ikke være sint på Line, fordi jeg følte at det ikke var hennes skyld. Men jeg husker fra videoen at hun hadde kysset han tilbake. Jeg hylte et smertefullt hyl, før jeg kastet meg over Martinus.
MM: Hvorfor gjort du dette mot meg? Hvorfor hjernevasket du jenta mi?! Hvorfor kysset du henne? Hvorfor gjorde du sånn at hun likte deg? Hvorfor ødela du livet mitt?! Hvorfor sviktet du meg!!!? Jeg ropte det ut i ansiktet til Martinus. Jeg var skikkelig sinna. Jeg hadde bare lyst til å slå han rett i ansiktet.
Martinus pov
Jeg så sorgen til Marcus, gjennom øynene hans. Det stakk 1000 nåler inni meg, når jeg så på han. Jeg hadde havnet i denne situasjonen før, det med at han holdt meg hardt nede, mens han kjeftet på meg.
T: Marcus... Jeg...
MM: MARTINUS!!! NÅ ER DU BARE STILLE OKEY? Jeg nikket svakt, mens jeg kjente smerte inni meg. Jeg hadde sykt dårlig samvittighet.
MM: Svar meg på spørsmålet! HVORFOR DREPER DU MEG INNVENDIG? Han så på meg med hjelpeløse øyne. Den kommentaren fikk meg til å gråte. Marcus lot merke til det.
MM: Martinus, du har ikke noe grunn til å gråte.. Vet du i det hele tatt hvordan jeg har det akkurat nå? NEI!! Jeg dør innvendig, Okey? Stemmen hans var svak og sliten nå.. Han klarte nesten ikke å snakke. Jeg så han stoppet å gråte litt, før han så meg rett inn i øynene. Han løftet neven sin, og knyttet den... Jeg forberedte meg på å føle smerte. Han skulle akkurat til å slå meg, da noen rev han vekk fra meg.....
Kommer mer snart❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...