Vi er ikke kjærester!...

473 23 2
                                    

Jeg så at hun var ganske nervøs, jeg var det også. Jeg tok hendene mine på kinnene hennes, og kysset henne mykt. Hun gjorde det tilbake.. Yess!!! tenkte jeg inni meg. Hun trakk seg unna meg.
L: Martinus.. Du vet at vi ikke er kjærester.. mumlet hun. Der knuste hun hjerte mitt. Jeg nikket svakt, mens jeg kjempet for å holde tårnene inne. Jeg som hadde tenkt til å spørre henne om å bli kjæresten min.
L: Martinus.. Det var ikke sånn ment.. Hun hadde tydeligvis dett reaksjonen min, på det hun sa.
T: Hvordan var det ment da? spurte jeg litt småirritert.
L: Ehm.. Jeg mener at vi ikke er kjærester.. Enda.. Jeg lyste opp.
T: du mener at du ville valgt meg som kjæreste, fremfor Marcus? Jeg stirret på henne, med håpefulle øyene.
Line pov
Jeg kjente at jeg begynte å få følelser for Martinus. Men problemet var at jeg likte Marcus ganske godt, fortsatt. Det Marcus hadde sagt til meg, den kvelden jeg var hos Martinus og dem. Hadde fått meg til å tenke litt. Jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle svare Martinus. Han hadde liksom kysset meg to ganger på munnen, selvom vi ikke er kjærester, på under 24 timer! Han var virkelig desperat. Jeg så at Martinus så fornærmet på meg..
L: Ooops.. Sa jeg det høyt? Unnskyld Martinus! Jeg bare tenkte litt. Det er ikke sånn ment..
T: Det sier veldig mye du ikke mener.. Han så litt småirritert på meg.
L: Jeg vet ikke helt jeg. Men hvis jeg absolutt måtte velge. Ville jeg valgt deg, Martinus. Etter det Marcus gjorde mot meg, er jeg redd for at han vil gjøre det igjen.. Jeg sier ikke at jeg har valgt det.. Jeg har liksom bare sagt det jeg måtte ha valgt...
T: Men du velge.. Martinus så på meg med store øyene, og et stort, søtt smil💛..  Martinus skiftet ansiktsutrykk. Om til et alvorlig et.
Martinus pov
Nå hadde jeg sjansen...
T: Du.. Line.. Ehm.. Det jeg skulle spørre deg om, her om dagen.. Hun nikket nysgjerrig..
T: Det er bare det at.. Jeg lurte om du ville bli kjæresten min...? Hun så overrasket på meg.
L: Martinus, jeg vet ikke hva jeg skal si.. Jeg kjente at jeg ble mer og mer nervøs, for hvert sekund.
Line pov
Jeg var ikke fotbrett. Jeg fikk helt panikk, så jeg bare løp ut av rommet. Jeg hørte Martinus rope..
T: Line! Vent! Unnskyld.. Jeg vet det var litt brått på..

Dun, dun, dun! Hva tror dere skjer videre?❤️❤️ Dette var siste delen i dag. Kommer mere i morgen..❤️❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now