Kleint!

399 22 12
                                    


MM: Nei.. Jeg gjør ikke det. sa jeg, og kjente en tåre renne nedover kinnet mitt.....

Line smilte forsiktig, men øynene hennes begynte å bli blanke.
L: Da tror jeg det er best om vi ikke er sammen akkurat nå... Hvis du har begynt å miste følelsene dine for meg. sa hun gråtkvalt.

Jeg nikket, og vi ente opp i en siste, lang, ordentlig klem. Før vi langsomt gikk opp på rommet mitt, i trist stillhet.

L: Men da snakkes vi da...? Hun gikk bort til vinduet, men snudde seg og ventet på svar.
MM: Selvsagt! Vi kan vel være sånn som vi var før vi ble kjærester? Eller ikke akkurat sånn, men i nærheten.. Liksom venner! Hun nikket kort, stakk den ene foten ut vinduet, og tørket noen tårer som hadde begynt å komme.

Jeg gikk raskt mot henne, og ga henne et kort kyss på kinnet. Hun rødmet og smilte.
L: Selvom vi ikke er sammen, betyr ikke det at jeg ikke har følelser for deg. sa hun kort, og blunket til meg.

Jeg smilte tilbake, og prøvde å holde igjen en latterkrampe. Dette var bare så kleint! Hun smilte trist en siste gang, før hun gikk over til seg igjen.

Jeg slang meg ned på senga, røska opp telefonen fra bukselomma, og gikk inn på snapchat. Jeg la ut et bilde av meg selv, med hunde-filteret, skrev "sup?" og la det ut på "My Story".

Martinus pov

Jeg hørte Marcus og Line gå inn på naborommet mitt (Marcus sitt rom), og lukke døren etter seg. Jeg benyttet sjansen, og snek meg bort til døra hans, og la øret inntil.

Etter Line hadde gått

Etter Line hadd gått, gikk jeg stille inn på rommet til Marcus.
T: dere har slått opp? spurte jeg forsiktig, og så på han med medfølelse. Han skvatt til og slang fra seg telefonen. Og så på meg med skrekkslagne øyne.

Da han så det var meg, la han seg til rette igjen og nikket kort. Jeg satte meg i senga ved siden av han, og lurte på om det var riktig tidspunkt å drukne han med spørsmål.

Jeg tenkte en liten stund, før jeg egentlig ikke brydde meg om han ville det eller ikke.
T: Hvem? Hvorfor? Når? spurte jeg nysgjerrig, og fortsatte å stille spørsmål.

MM: Hun, eller begge. Fordi jeg sa at jeg ikke hadde like sterke følelser for henne som jeg hadde før. Og nesten akkurat før vi gikk opp hit. Han svarte på alle spørsmålene jeg stilte, og jeg ble bare mer og mer lei meg på hans vegne.

MM: Også fordi jeg ikke likte tanken at hun elsker en annen, i tillegg til meg! Jeg nikket, og han smilte smått til meg. Som om han forsto at jeg forsto han.

T: Er det fortsatt meg? spurte jeg forsiktig.


{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}



//Kommenter og Vote for mer//

OMG!! TUSEN TAKK FOR 33 K! 😱😭😍!!!!!!!

Dere gir meg bare mer å mer lyst til å skrive mer! Og kommentarene deres er syyykt fine! Jeg smiler hver gang jeg leser dem😊😍

TUSEN TAKK!😘

Instagram: @macandtinuspage

Er det sant?!Where stories live. Discover now