Så så jeg veldig mange fans holde opp plakater der hvor det sto "We love you!", "Så bra at du er frisk!" og "Marcus & Martinus", og sånt. Jeg ble helt overveldet! Fansen kom løpende mot oss, mens de hylte... Pappa bare smilte. Hvorfor hadde han sluppet dem inn? Jeg bestemte meg for å ikke tenkte noe mer på det, så jeg løp mot fansen. Da ble de bare enda mere gira. Vi ga alle fansen alt de ønsket seg. Blant annet au2, klem, VH, bildet, kyss på kinnet, osv..... Mange fans sa sånn:
Fans: Går det bar med deg Marcus? Hvordan går det? Har du vondt? Når vi var ferdige kom en fan mot oss og sa..
Fan: Dere må bli med oss, fordi vi har noe å vise dere.. Kjell-Erik har gitt oss tillatelse, så..... Kom... Jeg og Martinus vekslet et forvirret blikk, men vi fulgte lydig etter fansen. Noen fans grep tak i hendene mine, sånn at vi holdt hender. Jeg synes egentlig at det var greit, så jeg lot dem gjøre det. Vi ble ført fram til en stor svart bil, og fikk beskjed om å komme inn.
Martinus pov
Jeg så at Marcus så veldig skeptisk ut. Det er jo ikke rart, når man får en beskjed om å gå inn i en svart stor bil!... Jeg satte meg inn, og så at Marcus også gjorde det. Fansen satte seg også inn i bilen, og de holdt fortsatt hendene våres. Jeg begynte å tenke på Malin... Hvor er hun egentlig? Jeg så bort på Marcus, og så at han hadde fått øye på noe.
T: Hva er det du ser på? Hvisket jeg til han.
MM: Ikke noe spess... Mumlet han.
T: Jeg ser at det har fanget oppmerksomheten din, så.... Hva er det?
MM: Nei.... Bare en fan...
T: Line? Marcus så ned på hendene sine, og rødmet....
T: Det er Line, ikke sant? Jeg begynte å bli litt bekymret...
MM: Ehmm.... Ikke egentlig... Jeg bare så på han med store øyne. Det kan ikke være sant!
T: Jammen... Du er jo sammen med Line! Du kan jo ikke......
MM: Kan ikke se på andre jenter?
T: Det var ikke det jeg mente...
MM: Jeg tror det var det, Martinus. Tror du jeg er forelsket i noen andre enn Line, eller? Jeg så at han begynte å rødme, og stemmen hans var ganske usikker...
T: Marcus! Du kan vel ikke mene det!....
MM: Jeg har ikke akkurat sagt det! Er det ikke lov å synes at en annen jente er søt?.........Hva tror dere skjer videre?❤️❤️❤️❤️ Tusen takk for over 1,3 k, lesere!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...