T: Emma, nå går vi å betaler.. Også finner vi Marcus og Line.Emma: Men jeg er ikke ferdig!
T: Emma, du har jo over halve posen!! ropte jeg lavt. Emma smilte fornøyd, mens jeg himlet med øynene.
T: Jeg sa jo.. Nei, bare glem det.. Du skylder meg.. lo jeg. Emma smilte uskyldig tilbake til meg. Jeg skulle akkurat gå til kassa, da jeg hørte:
?: MARTINUS??!!!! Jeg snudde meg rundt, og fikk se to jenter stå å måpe. Jeg bøyde meg ned til Emma, og hvisket henne i øret:
T: Bare gå til kassa du, her er penger til godteriet. Jeg ga henne en hundrelapp.
Emma: Men hva skal du?
T: Bare snakke med noen fans.. Når du har betalt, kan du bare komme til meg, Okey? Emma nikket, før hun løp mot kassa.Jeg snudde meg mot de to jentene, og smilte.
Jente 1: Martinus smilte til meg!!! hviske-ropte hun til venninnen sin.
Jente 2: Jeg så det! Se! Martinus kommer mot oss! Jeg smilte av den siste kommentaren hennes. Jeg gikk bort til dem.
Jente 1: OMG!! sa hun ene jenta, og slengte seg rundt halsen på meg.
T: Hei! Jenta trakk seg unna sånn at den andre også kunne klemme meg.
Jente 2: Hvor er Marcus?
T: Han er her inne et sted..
Jente 1: Kan vi ta bilde?
T: Selvfølgelig! sa jeg og smilte. Jeg tok bilde med begge, eller de tok video da. Jeg sendte hilsener til dem og de dem ba om. De fikk også au2 og kyss på kinnet. De fortalte at de het Ella og Mille.Emma kom plutselig mot oss.
Ella: OMG, Mille se! Der er Emma også!
Mille: Hei, Emma! Kan vi ta bilde med deg?!
Emma: Ja! sa Emma stolt. Når de var ferdige, måtte jeg nesten avbryte dem.
T: Jeg tror nesten vi må gå å finne Marcus og de.. Men det var veldig hyggelig å møte dere, Ehmm... Ella, og M... Mille ikke sant? Ella og Mille begynte å hyle! Jeg ga dem en klem til, før jeg gikk med Emma i hånden.Jeg og Emma begynte å lete, etter Mac og Line. Plutselig så jeg dem i et hjørne i butikken.
T: Emma, se! Der de! hvisket jeg til Emma. Jeg dro Emma med meg bort til Marcus og Line. Jeg stirret sjokka på dem.
Emma: Hva er det de driver med? spurte Emma fnisete. Marcus og Line drev å....//Kommenter og Vote for mer//
Tusen takk for over 11 k!!💗 Husk å stemme på det nye coveret😉 💗💗
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...