Hun var mye søtere i virkeligheten. Jeg småløp mot henne, og hun kastet seg rundt halsen min. Jeg klemte henne tilbake.
J: Kan jeg få ta bildet, få au2 og VH (videohilsen)?
T: Ja, selvsagt... Jeg sendte Marcus et slipp-Line-og-kom-deg-hit-for-å-gi-denne-søte-jenta-en-au2-VH-og-bildet-vær-så-snill, blikk! Han slapp hånden til Line, og gjorde som jeg sa..🙊 Jeg hvisket et lite takk i øret hans, og han smilte tilbake til meg. Når vi var ferdige, gikk vi inn på senteret...
T: Hva er det du heter?...
J: Malin... Hun rødmet...
T: Så fint navn!
J: Takk.... Malin hadde endelig fått øye på Line.
Malin: Hvem er hun jenta der?
T: Det er Line... Kjæresten til Marcus... Lover du og ikke si det til noen?
Malin: OMG! Har Marcus fått seg kjæreste!!! Ja selvfølgelig, skal jeg ikke det! Fansen vil drepe henne! Jeg smilte lettet til henne.
MM: Jeg og Line går på Starbucks vi, så møtes vi seinere... Jeg ringer deg... Jeg nikket et kort nikk, mens jeg så Line og Marcus forsvinne rundt hjørnet, hånd i hånd.
T: Hva vil du?
Malin: Vi kan godt gå på MC (MacDonalds), hvis du vil? Jeg nikket et kort nikk, før vi begynte å gå mot MC. Det var egentlig en ganske klein stillhet, så jeg bare...
T: Er du en MM'er? Hun smilte og nikket.
T: Hva er det du liker så godt med oss da?
Malin: Du mener vel hva jeg liker så godt med deg? sa hun og rødmet. Jeg begynte også å rødme.
Malin: Jeg mener.... Nei... Ehmm... Jeg trakk henne inn i en klem, og strøk henne på ryggen.
Malin: Dere er så søte, snille med fansen, omtenksomme, kule, perfekt personlighet, osv... Jeg smilte til henne.
Noen timer senere
Marcus pov
Jeg og Line hadde gått en stund på senteret, så vi bestemte oss for å dra hjem. Jeg tok om iPhonen min, og ringte Martinus..
MM: Hei! Hvor er dere? Jeg og Line er klare for å dra hjem.... Blir du med?
T: Nei, vi er på MC... Jeg hørte Martinus spørre Malin om hun ville bli med hjem til oss.
T: Eller jo, vi blir med hjem. Hvor møtes vi?
MM: Vi kan komme bort til dere?
T: KK.. Jeg og Line var kommet bort til MC nå, og der så vi Martinus og Malin.....
Hva tror dere skjer?❤️❤️❤️ Tusen tusen takk for over 1K lesere!❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Er det sant?!
Fanfic#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...