Skuffet

451 21 4
                                    

Line pov
What?! Skulle Marcus kysse meg? Jeg sendte Martinus et bekymret blikk. Han så på meg. Jeg sende han et du-burde-ha-sagt-at-vi-er-kjærester-da-hadde-mest-sannsynlig-dette-ikke-skjedd, blikk. Han sendte meg et jeg-vet-det, blikk. Marcus så usikkert på meg.
O: Kom igjen, Marcus.
MM: Jada... Han kom sakte mot meg.
O: Det skal være et ordentlig kyss! Sånn at du holder henne kinnene og lukker øyene!
MM: Du vet at ikke alle kysser sånn! det være detaljert? Jeg var glad for at han var på min side.
O: Ja.. kom igjen. Huskeliste: Aldri innvier Oscar på NSP... Sa jeg inni meg. Marcus så uskyldig på meg, mens han kom nærmere mot meg. Han var bare 2 cm unna meg nå. Han tok hendene sine på kinnene mine, og lente seg de siste 2 cm fram. Leppene våres møtes. Jeg følte at jeg fikk panikk. Men så kom jeg på hvor mye jeg hadde savnet det. Nei Line! Ikke tenk sånn.
T: 13-14-15! Sånn! De andre guttene (utenom Martinus), jublet. Jeg sendte dem et stygt blikk, sånn at de sluttet. Marcus trakk seg fort tilbake. Martinus reiste seg opp.
T: Jeg skal bare en tur do jeg.. Jeg så at han var blank i øynene. Jeg visse at Martinus ikke skulle på do. Jeg reiste meg opp og skulle til å følge etter han, men jeg ble dratt ned igjen.
MM: Dette fikser jeg.. sa Marcus omtenksomt.
L: Det burde du.. mumlet jeg. Marcus reiste seg, og gikk etter Martinus. Jeg sende de andre et stygt blikk.
AN: Hva er det som skjer? Jeg bestemte meg for å fortelle dem det. De skulle jo få vite det uansett.
L: Det som skjer her, er at jeg og Marcus var sammen en periode, helt til han knuste meg. Jeg slo opp, og Martinus spurte meg. Jeg svarte ja, og er vi kjærester. Marcus og Martinus driver hele tiden å krangler, fordi begge elsker meg. De andre stirret på meg med store øyne. Selvom Thomas visste at vi var sammen, så visste han ikke hva som hadde skjedd før det.
Brage skulle til å åpne munnen, da jeg sendte han et blikk, som fikk han til å lukke den.
L: Selvom jeg vet at dere ikke visste det, kunne dere kanskje ha skjønt det, når jeg kysset Martinus kinnet. Det hjelper ikke akkurat at Marcus måtte kysse meg i 15 sek! er de sikkert oppe å krangler! Eller er Martinus helt knust! Oscar så ned i gulvet.
O: Unnskyld. Jeg nikket som svar.
L: Jeg tror dere nå, jeg. De andre nikket, og gikk ut i gangen. Når alle hadde dratt, gikk jeg for å finne Mac og Tinus....

Dette var siste del i dag, fordi jeg er syk🤒! Og da hjelper det ikke noe særlig å være telefonen. (Haha)😂. Men jeg kan love at det kommer mer i morgen.. 💛Men tusen takk for 2,9 k lesere!💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now