Fredag //
Marcus pov•••
Jeg slang fra meg sekken i gangen, og gikk rett bort til kjøkkenet. Det var en dårlig dag i dag, siden skole er dårlig :-) (Neida)[ Hvis Line hadde hørt meg nå, hadde hun begynt med alt det "nerde" pratet sitt ]
Pappa og mamma var på jobb, Emma hos en venninne, og Martinus hos Marius (en venn), så jeg var hjemme alene. Det skjer nesten aldri! Så jeg nyter tiden jeg har, når det først skjer.
Jeg åpnet kjøleskapet, og dro ut melkekartongen.
MM: Mhhh.. Melk! sa jeg stille til meg selv, før jeg helte i meg et glass.
Jeg gikk opp, slang meg i senga, slo på TV'en, og dro fram telefonen. Jeg gikk inn på instagram, og sveipet gjennom noen bilder. Jeg stoppet opp, da jeg så at Line hadde lagt ut noe. Det var et bilde av henne der hvor hun sto og poserte foran et speil, i koseklær.
~Fredag = Netflix! 💪🏼🔥~
Jeg sveipet fort gjennom kommentarene hun hadde fått, og så at det nesten bare var MM'ere som hadde kommentert f.eks. "OMG!😻" "Du er woooow!😍" "Er sjalu på deg og skjønnheten din😂😍❤️", osv... Jeg smilte stort, og kommenterte "❤️".
Jeg la fra meg telefonen, og kikket bort på vinduet mitt. Jeg tok opp telefonen igjen, og gikk inn på meldinger.
Marcus Gunnarsen: Sorry hvis jeg avbryter din Netflix tradisjon, men kan jeg komme over? 😂😏 Jeg så hun hadde sett den, og smilte litt for meg selv.[ MARCUS! Du er ikke sammen med henne lenger! ]
Line K. Olsen (?): Ahhh! 😫😖 Ja vel da! Men da må du gjøre tradisjonen med meg!☹️
Marcus Gunnarsen: Tar med snacks🍀
Line K. Olsen: Party! 🎉
Jeg gikk løp ned tappa, og dro med meg en popkorn pose (?😂), pops og brus, før jeg løp opp igjen.
Jeg hadde blitt altfor vant til å bruke vinduet, at jeg sikkert hadde glemt hvordan man bruker Line sin dør😂 Så jeg åpnet vinduet mitt.
Jeg kastet tingene over, og hoppet inn selv.
L: Vet du ikke at det finnes dører? Line lå på senga si, og så rimelig irritert ut. Jeg hoppet opp i senga ved siden av henne, og lente meg mot henne.
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...