Marcus la seg ned ved siden av meg..
MM: Hva står det? Jeg ga han telefonen, sånn at han kunne lese det selv. Da han tydeligvis var ferdig, ga han meg telefonen tilbake. Jeg la den forsiktig på stue bordet. Jeg snudde meg, sånn at jeg så han rett inn i øynene hans. Jeg så de glitret av medfølelse. Han reiste seg opp, sånn at han satt i sofaen.
MM: Bare legg deg ned igjen du.. Jeg gjorde som han sa. Jeg lukket øynene og sukket tungt. Jeg kjente tårene presse på. Hvordan kunne han såre meg?!
L: Jeg kommer uansett ikke til å tilgi han. Uansett om det er sant eller ikke. Men hvis jeg hadde tilgitt han, ville jeg ikke blitt kjæresten hans igjen. Jeg hørte Marcus sukke.
MM: Line, da.. Jeg lukket øynene igjen, og prøvde å tenke på noe annet. Det var egentlig ikke så lett, men jeg prøvde. Plutselig kom de fine minnene jeg hadde med Martinus. Det er sikkert bare underbevisstheten min som vil at jeg skal tilgi han. Tenkte jeg stille for meg selv. Men minnene var så fine, at jeg begynte å tvile. Jeg ble avbrutt med tankene mine, av en varm hånd på ryggen min.
Marcus pov
Jeg så Line ligge fredfullt i sofaen. Sånn som jeg hadde bedt henne om å gjøre.. Jeg tok forsiktig hånden min, under genseren hennes. Sånn at jeg hadde hånden min, rett på ryggen hennes. Jeg kjente at hun skvatt svakt.
L: Hva gjør du?
MM: Hysj... Jeg begynte å stryke henne forsiktig på ryggen.
MM: Tenk deg godt om nå..
L: Mmmm... Jeg tror jeg burde snakke med han først.. Og høre hva han har å si... sa hun gråtkvalt.
MM: Line, hva er det? Jeg hører du er lei deg... Jeg satte meg litt nærmere henne. Hun tok forsiktig tak i hånden min, og snudde seg sånn at hun så meg rett inn i øynene. Jeg så noen tårer trille nedover kinnene hennes.
MM: Line da... Jeg dro hånden min forsiktig ut av grepet hennes, og tørket tårene hennes.
MM: Fortell meg.. Hun ristet på hodet.
L: Det er bare det at... Hver gang jeg ser deg, føler jeg meg så trist.... Jeg ble litt usikker.
MM: Er det fordi du tenker på da jeg såret deg? spurte jeg lavt. Hun ristet på hodet.
L: Det er bare det at... Jeg savner deg... Utrolig mye...Dan dan daaaa... (Haha)😂💛
//Kommenter og Vote for mer//
Hva tror dere skjer videre?💛💛
Fine Kommentarer=ny del💛💛💛 Tusen, tusen takk for over 5,6 k lesere!!💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...