Bank, bank.. (Haha)

460 24 7
                                    

Jeg banket på så mange ganger at jeg begynte å få vondt i armen.
T: Marcus! Han svarte ikke.
K-E: HVA ER DET DERE GJØR DER OPPE?! Hørte jeg pappa rope irritert.
MM: Det er Martinus! ropte Marcus tilbake. Greit! Han vil svare pappa men ikke meg!
K-E: Hva er det han gjør?!
MM: Han plager meg! Kan du han til å slutte! Jeg ble helt sjokka. Det var greit at han sa i fra til pappa, men måten han sa det på. Han virket drit sur på meg. Pappa kom opp trappa, og jeg sukka høyt.
K-E: Hvorfor har deg og Marcus vært uvenner i det siste?! Det er ikke likt dere...
MM: Det er Line.. Mumlet Marcus fra rommet sitt. Pappa sukket oppgitt.
K-E: Altså en jente? Naboen? Hun jenta som er her ofte? Jeg nikket, og smilte stort.
K-E: Greit Martinus. Hvis Marcus vil at du skal slutte, slutter du! Jeg ga han et hva-har-jeg-gjort?!blikk. Han ristet bare oppgitt på hodet, og pekte på rommet mitt. Jeg gikk lydig inn på rommet, og slang igjen døra. Jeg hørte Marcus si noe med "takk", før jeg låste døra. Jeg rev av meg t-skjorta, buksa og sokkene, før jeg slang meg i senga. Jeg hadde fått en melding fra Thomas (en god venn av meg/Martinus).
Thomas: Hei.. Jeg bare lurte om du og Marcus vil finne noe i morgen?✌️😝👍😏 Jeg tenkte meg godt om, før jeg skrev tilbake.
T: Jeg kan sikkert, men jeg vet ikke om Marcus. Vi er litt uvenner nå, eller han er sur meg!😁😳😔 Men.. Vi kan sikkert finne noe.. Hvis du vil at Marcus også skal være med, tror jeg du sende melding til han... Det tok litt tid før jeg fikk svar.. (Haha)
Thomas: Jeg har gjort det allerede, men har ikke fått svar enda. Jeg ser at han har sett den, men han orker sikkert ikke å svare meg akkurat nå. Siden han er sur deg...😁
T: KK.. Kan jeg forresten ha med kjæresten min?
Thomas: HAR DU KJÆRESTE?!!!😱😱
T: Ja..!😃😏
Thomas: Ok.. Gleder meg til å se henne...😏😏 Natta...💤💤💤
T: Natta💤💤 Jeg gikk ut fra meldingene med Thomas, og inn på Line. Jeg var overrasket over hvor lite vi hadde skrevet til hverandre.
T: Hei, jenta mi❤️ Jeg bare lurte om du ville bli med å finne noe med meg og en venn (og kanskje Marcus) i morgen? ❤️❤️ Jeg fikk raskt svar.
L: Ja..💛Kommer til deg 13:00?💛
T: KK..❤️ Natta jenta mi..😘💤
L: Natta💛💗💋💤 Jeg la fra meg iPhonen, og la meg til rette. Jeg sovnet raskt....

Kommer mer i morgen. Hvis dere absolutt vil ha en del til i dag, dere kommentere med et 💗 (hvilket som helst😂)...❤️❤️ Tusen takk for over 2,6 lesere!❤️❤️❤️

Er det sant?!Where stories live. Discover now