MM: Det har seg sånn at, Line begynte plutselig å gråte...
Jeg så at Martinus hadde lyst til å løpe vekk. Sikkert for å finne Line. Akkurat da han skulle til å bevege seg, tok jeg tak i håndleddet hans. Og jeg fortsatte:
MM: Jeg spurte hva som skjedde, og.. Ikke bli sur nå, Okey?
T: Spørs hva det er.. mumlet Tinus.
MM: Line sa at hun savnet meg, utrolig mye...Martinus pov
MM: Line sa at hun savnet meg, utrolig mye.. Når Marcus sa det, knuste det hele meg..
T: Så.. Så... Det betyr at hun ikke liker meg... Men deg?... spurte jeg gråtkvalt. Jeg kjempet mot tårene.
MM: Jeg tror det...Jeg satte meg ned på gulvet, og la hodet i hendene mine. Jeg hørte og merket at Marcus satte seg ned, ved siden av meg. Han begynte å stryke meg på ryggen. Det er egentlig et eller annet rart ved hendene hans.. Fordi når han stryker folk på ryggen, blir de så mye mer rolig (haha).
Når jeg tenkte på det, hadde jeg lyst til å le. Men jeg kunne ikke.
MM: Men... Jeg ville ikke svikte deg.. Så det du så på bildet, vet jeg egentlig ikke hva som skjedde. Jeg sa det i hvert fall flere ganger til henne, at jeg ikke ville svikte deg, igjen... Selvom jeg savner henne utrolig mye.. Han sa det med en myk og beroligende stemme.Jeg slang meg rundt halsen hans, og begynte bare å gråte mer. Tenkt at jeg har en så fin bror.
MM: Ehm.. Takk... Jeg er også glad for at jeg har en fin bror..
T: Tenkte jeg høyt igjen.. mumlet jeg mellom hikstene.
MM: Ja.. Og du er akkurat sånn som meg... Marcus lo litt, men stoppet da han så at jeg ikke lo.
MM: Men... Det er meg du burde være sint på... Jeg sendte han et spørrende blikk.MM: Fordi det var jeg som lente meg framover først, ikke Line....
T: Hvorfor gjorde du det? Jeg gikk ut av klemmen, og flyttet meg litt lengere bort fra han.MM: Jeg bare følte at det var "the perfekt moment"... Jeg nikket usikkert.
T: Du har rett.. Det er deg jeg burde være sint på... Jeg reiste meg fort opp, før Marcus fikk sagt noe. Og løp ut av guttegarderoben.
MM: MARTINUS VENT!! Hørte jeg Marcus rope, lang bak meg....//Kommenter og Vote for mer//
Tusen millioner takk, for over 6,5 k lesere!!💛💛💛
BINABASA MO ANG
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...