Jeg la fra meg telefonen, og stirret tankeløst rundt om i rommet....
Jeg tok opp telefonen og låste den opp. Jeg gikk inn på meldinger, og skrev (til Marcus) :
Hei...
Ja sikkert?
Jeg har tenkt litt, så jeg trenger å snakke med deg.... 😬
Hvor?Jeg sukket, og la fra meg telefonen. Akkurat da jeg gjorde det, plinget det.
L: Ahhhhh! Det er såå typisk Marcus! Han skal alltid sende meldingen rett etter jeg har lagt fra meg telefonen (😂)!
Det virker nesten som om han spionerer på meg, og bare venter til jeg har lagt den fra meg!
Neida, men uansett. Jeg tok opp telefonen min (igjen) og åpnet meldingen hans.
Hjemme hos meg?
Nå?Jeg svarte:
Kk.. Kommer snart💩
Jeg slang meg opp av senga, og løp ut på badet. Jeg fant fram sminkepungen min, og dro opp en concealer, Mascara, pudder, og leppestift. Man må jo pynte seg når man skal bort (😂)!
Jeg sminket meg fort, og løp inn på rommet mitt igjen. Jeg gikk bort til vinduet mitt, og lot merke til at Marcus satt i vinduskarmen sin og ventet på meg.
Marcus pov
Da Line plutselig smalt opp vinduet sitt, skvatt jeg sånn at jeg datt inn på rommet mitt igjen, med armen først.
MM: Ahhhhh! F**n! Line krabbet inn, og datt ned på gulvet med full latterkrampe.
L: Haha! Er det mulig Marcus? lo hun.MM: Det gjorde vondt! furtet jeg, og gnidde meg på armen. Line reiste seg opp, og dro meg i den "friske" armen min. Da jeg hadde sluttet å furte, begynte jeg å le en klein latter.
L: Sååååå.... Hva ville du snakke om? Jeg tok hendene i bukselomma mi, og så henne rett inn i øynene.
MM: Oss to.. Jeg tok tak i hånden hennes, og dro henne med meg ned i stua. Jeg satte meg ned i sofaen og ga henne et tegn om at hun skulle gjøre det samme.
Hun nikket, og slapp hånden min. Vi ble sittende en stund i klein stillhet, og bare se på hverandre.
MM: Line, hva skjer egentlig mellom oss nå?L: Jeg vet ikke. mumlet hun lavt.
L: Det er ikke som før.. Vi har forandret oss. Og det er min skyld!MM: Nei, det er min skyld! Jeg skulle aldri blitt sur på deg!
L: Men du har jo en grunn til det! gråt hun. Jeg satte meg nærmere henne.L: Jeg vet at du vet det..
{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}
//Kommenter og Vote for mer//
Kjedelig del? 😳
I så fall.. TUSEN TAKK FOR 27,5 k!! 😭😍😱 Der er BEST!
Untatt Marcus & Martinus da😂
I dag var jeg på min første M&M konsert!! 5 igjen 😵😍
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...