L: Jeg vet at du vet det..
MM: Ja, men... jeg strøk hånden min på kinnet hennes, og dro håret hennes bak øret.
MM: Jeg kan gi deg en ny sjanse hvis du vil...? mumlet jeg henne i øret. Hun tørket vekk tårene sine, og så på meg med blanke øyne.
Jeg så på henne, at hun skulle si noe for å protestere meg, men jeg stoppet henne.
MM: A, a, a! Ikke noe protester.. Bare et ja eller et nei! smilte jeg. Hun smilte skjevt tilbake og små lo.L: Ja, hvis du vil tilgi et monster så!
MM: Så klart jeg vil.. Jeg elsker deg jo! mumlet jeg hest, før jeg kysset henne på pannen.L: Jeg vet det. sa hun selvsikkert, før hun gjespet høyt, og la seg ned i sofaen.
MM: Trøtt?
L: Mhh.. fikk jeg til svar. Jeg smilte lurt for meg selv, og la hendene mine på midjen hennes.L: Hva skal du nå? spurte hun, og hadde tydeligvis lagt merke til smilet mitt.
MM: Ingenting.. Var det eneste jeg sa, før jeg begynte å kile henne på siden.L: S.. Slu.. T! presset hun fram imellom den høye hylingen hennes.
MM: Slut? Hva betyr det? Jeg hører ikke hva du sier! tullet jeg, og begynte å kile henne på halsen.Hun grep desperat etter armene mine, og prøvde å stoppe meg. Men jeg er jo selvfølgelig sterkere enn henne. I mens Line desperat prøvde å komme seg løs, hørte jeg plutselig noen storme ned trappa.
T: HVA I HULESTE SKJER?! ropte Martinus surt, og trampet inn i stua. Jeg sluttet å kile Line, og hørte at hun slapp ut et lettet sukk.
L: Takk Martinus! Marcus prøvde å drepe meg! sa hun, og prøvde å se så seriøs ut som mulig. Jeg sendte henne et hva-prøver-du-på?, blikk, hun bare smilte barnslig tilbake. Martinus så irritert på meg.
T: Dere forstyrrer jo hele nabolaget! Jeg prøvde å se på en film, men hørte bare den rare latteren til Line! sa han, og prøvde å skjule smilet sitt.
L: Som sagt! Marcus prøvde å drepe meg! Martinus ristet på hodet og begynte å gå opp trappa igjen.
T: Bare vær litt stille! ropte han, før han hadde kommet helt opp.MM: Så jeg prøvde å drepe deg? sa jeg og så på henne med et rampete blikk, etter Martinus hadde gått.
L: Ja! Jeg fikk jo ikke puste! utbrøt hun, og prøve å etterligne blikket mitt. Hun så bare helt idiotisk ut.Når hun lot merke til at jeg prøvde å ikke le av henne, sendte hun meg furtpeleppa si, før hun reiste seg opp i sittende stilling, og snudde ryggen til meg.
Jeg lo stille for meg selv, før jeg tok hendene mine løst rundt halsen hennes.
MM: Tilgir du meg? spurte jeg lekent, og prøvde å møte blikket hennes. Hun lagde en furtelyd, og slang vekk armene mine.MM: Nei vel.. sa jeg helt vanlig, og latet som om jeg ikke brydde meg. Jeg flyttet meg til den andre delen av sofaen, og tok opp telefonen min.
MM: Hvis du vil ha det sånn så..! sa jeg og sendte ryggen hennes et "I don't care" blikk.
Plutselig snudde hun seg, og hoppet bort til meg....
{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}{•}
//Kommenter og Vote for mer//
Jeg vil bare fortelle dere at jeg har startet en M&M fanpage på instagram, nesten akkurat.. Den heter @macandtinuspage 😝
Siden jeg akkurat har startet, har jeg nesten ingen følgere 😁 Så jeg bare lurte på om dere kunne hjelpe meg opp til 50?😂😂
Det er sikkert noen av dere som ikke har instagram, eller ikke gidder å følge meg.. Men jeg er veldig takknemlig for de som begynner med det😂😂❤️
Husk: heter @macandtinuspage 😂😂😂😂
------
Forresten, i helga var jeg på to M&M konserter, og på den 2. Tok Marcus telefonen min! 😱😭😍 Og Martinus lot meg synge i mikrofonen hans, og han posa mens han så på meg eller telefonen min!😵🔫😱😍Jeg fikk masse øyekontakt med begge, og Martinus så masse på telefonen min (altså i kameraet).. 😱
Jeg kan sikkert fortelle mer om det senere, men..😱😍
--------
Kommer ny del snart❤️
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...