Jeg banket forsiktig på. Jeg banket på mange ganger, men ingen åpnet døra. Jeg tok tak i håndtaket, og dro det ned.
MM: Yess.. Det er åpent! sa jeg stille for meg selv. Jeg gikk sakte inn, og tok forsiktig av meg skoa. Jeg hørte lav hulking fra stua.
MM: Stakkars Line.. sa jeg lavt. Jeg stakk hodet rundt hjørnet, som førte inn til stua. Jeg så at hun hadde teppet over hodet, sånn at hun ikke kunne se at jeg var der. Jeg gikk bort til sofaen, og satte meg sakte ned. Jeg hørte at med en gang jeg gjorde det, sluttet Line å lage lyder. Hun var helt stille.
L: Hva gjør du her? snerret hun. Det var stille en stund. Men så begynte hun å lage gråte lyder/hun begynte å gråte. Når jeg akkurat skulle til å si noe, så...
L: Jeg vil ikke ha noe med deg og broren din å gjøre.... Dere begge har knust meg!... Selvom jeg er en MM'er betyr ikke det at dere kan gå fra jente til jente, og tro at vi elsker dere uansett.... En MM'er er et menneske, altså.... Og et menneske har følelser!.... Jeg har følelser.... Dere kan ikke bare såre meg hele tiden, og tro at jeg kommer til å tilgi dere hver eneste gang!.... For å være ærlig, likte jeg bedre å bare være en MM'er... Det siste såret meg litt. Men nå var det Martinus som hadde gjort noe galt, ikke jeg.
L: Martinus gå ut!!! Trodde hun jeg var Martinus. Hun hadde fortsatt teppet over hodet, så det var ikke så rart at hun ikke visste hvem jeg var. Jeg hadde jo tross alt ikke sagt noe.
MM: Det er meg, Marcus.. Ikke Martinus... Hun sluttet å gråte, igjen. Hun snudde seg sånn at hun lå på magen. Jeg tok hånden min og lot den gli forsiktig oppover til ryggen hennes. Der stoppet jeg, og begynte å stryke på ryggen hennes.
MM: Line.. Jeg har noe å fortelle deg...
L: Så lenge det ikke er noe sårende så... snufset hun.
MM: Det er det at... Hun snudde seg sånn at hun lå på ryggen igjen, og dro teppet ned fra ansiktet hennes. Jeg kunne se at hun var helt hoven og rød. Jeg skulle akkurat til å gi henne en klem, da hun stoppet meg. Hun ga meg et litt skremt blikk, som jeg forsto som jeg-vil-ikke-ha-noen-klem-fra-deg-akkurat-nå, blikk. Jeg nikket og trakk meg tilbake. Hun snudde seg tilbake, og tok tak i hånden min....//Kommenter og Vote for mer//
Det kommer mer når jeg har fått 5 kommentarer💛💛💛💛 Tusen tusen takk for flere og flere lesere!💛💛💛💛 Jeg håper dere liker historien min?💛💛💛
YOU ARE READING
Er det sant?!
Fanfiction#1 plass i Romantikk 30/07-16 ❤️ Les heller den andre historien min <3 Line er 14 år. Hun og en venninne av henne er utrolig store fans av Marcus & Martinus (med rettere sagt, MM'ere)! Hun og Mina (bestevenninna) har aldri møtt M&M. Men hva skjer n...