Er det deg?!

372 27 6
                                    

Jeg slang meg skoa, og fulgte etter Marcus og Line..
Når vi hadde kommet foran Elvflata 3, så vi den store flyttebilen kjøre av gårde. Jeg snudde meg mot Line og Marcus.
T: Hvem skal banke på?
MM og L: Du! sa de i kor. Jeg tok henda opp sånn at det ble "hands up", og bare..
T: Slapp av litt da.. Jeg snudde meg mot det store huset igjen, og begynte å gå opp trappa. Jeg banket forsiktig på. Med en gang jeg banket på, hørte jeg en hund bjeffe ivrig, fra innsiden. Jeg hørte også noen løpe mot døra, og åpnet den. Det var en ganske ung dame som åpnet opp.

T: Hei, jeg heter Martinus.. Jeg, broren min, og en venninne av meg ville bare hilse de nye naboene.. sa jeg vennlig, mens jeg smilte. Hun begynte også å smile.
MM: Hei, jeg heter Marcus.. sa han å rakte ut hånda, og damen tok den i mot.
L: Hei, Line heter jeg..
Dame: Hei, hyggelig da. Jeg heter forresten Sara, og jeg har en datter deres alder.. Kanskje dere vil hilse henne? Alle tre nikket. Sara lukket døra, og vi hørte henne rope:
Sara: MALIN! DET ER NOEN SOM VIL HILSE DEG! Malin.. Det navnet hørtes egentlig ganske kjent ut. Vi hørte noen løpe ivrig mot døra, og straks ble den åpnet. Jenta, eller Malin sperret opp øynene.
Malin: MARTINUS?! Da så jeg det. Det var den jenta jeg hadde møtt. Hun jeg hadde kontakt med en stund.
T: MALIN?! Malin løp mot meg og ga meg en stor bamseklem. Jeg klemte like hardt som hun gjorde, tilbake.

Malin trakk seg unna meg, og flyttet blikket til Marcus og Line.
Malin: Er dere her også?!! Hun løp mot dem, og trakk begge inn i en gruppeklem.
T: Ehmm.. Er ikke du en MM'er? spurte jeg bare helt ut av det blå. Malin nikket.
T: Hadde du glemt at vi bodde i Elvflata? Jeg vet det høres litt skeptisk ut, men jeg ville bare sjekke.
Malin: Er vi i Elvflata?! Jeg vekslet et usikkert blikk med Marcus. Line nikket.
Malin: Dere skjønner at mamma sa ikke hvor vi skulle bo, men det vet jeg jo nå! Jeg kan ikke fatte at jeg bor ved siden av Line Klausen, og Marcus- og Martinus Gunnarsen! Jeg så bort på Line. Det var akkurat sånn hun hadde opplevd det.

L: Ehmm.. Kanskje du har lyst til å bli med bort til gutta? Malin lyste opp.
Malin: klart.. Jeg bare, ehm..
L: Fikse deg...?
Malin: Ja..

Line pov
Malin tok meg i hånda, og dro meg inn i gangen..,.

//Kommenter og Vote for mer//
💍⚡️💦
Gjerne gi meg shoutout for flere deler😅🕶💗

Er det sant?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin