God morgen natt

374 22 6
                                    

Det ble helt stille, helt til vi braste ut i latter...
K-E: Hva i huleste er det dere skriker sånn for?!!! Og hvorfor er du her Line?!! Dere vekker jo hele nabolaget!!! ropte plutselig en morgen gretten pappa. Man vet i hvert fall hvor Martinus har det fra.. Tenkte jeg stille for meg selv.
T: Marcus trodde han forsovet seg til skolen!
L: Serr! Var det derfor du vekket hele verden?!
MM: Ja, men jeg trodde det var fredag! forsvarte jeg meg.
K-E: Det holder ikke Marcus... å legg dere nå.. Line, du kan sikkert sove her...
L: Skal bare spørre først.. Line fant fram telefonen sin, og fiklet litt med den. 3 sekunder senere, hørte vi et pling.
L: Fikk lov.. sa Line, og smilte stort.

L: Hvor skal jeg ligge?
K-E: Er det noe spørsmål? sa pappa og så på meg.
MM: Pappa!!
K-E: Hva?!!
MM: Ikke se meg sånn! Line er liksom bare 15, og jeg 16!!!
K-E: Det var ikke det jeg mente!
MM: Hva mente du da?!
K-E: At det liksom er en selvfølge at hun ligger hos kjæresten sin, som er deg.. Enn å ligge hos Martinus...
MM: Åja.. Jeg så Martinus ble litt fornærmet.
K-E: å legg dere nå! Meg, Line, og Martinus subbet oss opp trappa. Når vi kom opp, der hvor vi går inn på hver vårt rom, så:
MM: Her skiller våre veier.. sa jeg for tull. Martinus og Line begynte å fnise litt.

MM: Fnise jenter altså. sa jeg, og himlet smått med øynene.
T: Jeg er ikke en jente! furtet Martinus.
MM: Jeg vet det da... Det var bare en spøk.
T: Jeg visste det da!
MM: Okey, okey, okey.. sa jeg mens jeg løftet hendene opp, sånn at det ble "hands opp" stillingen.
L: God natt da.. Eller jeg si god morgen natt! mumlet Line surt. Jeg tok henne i hånden, og gikk inn på rommet mitt. Jeg lukket døra, slapp hånden til Line, og la meg på sove sofaen ved siden av senga mi. Line smilte til meg, og la seg i senga mi.

L: Deilig seng.. Gned Line inn. Hun visste at jeg ikke likte å sove på sove sofaen min.
MM: Haha, veldig morsomt du.
L: Jeg vet.. Men jeg klarer bare ikke å la være å påpeke hvor deilig det er å ligge her. Da klarte jeg ikke å høre på henne mer...

//Kommenter og Vote for mer//
Jeg blir veldig glad når dere gir meg shoutout, er veldig takknemlig mot de som gjør det😉😋⚡️💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now