Hva er dette?!

414 21 5
                                    

Øyvind nikket usikkert
Øyvind: Det blir 64 kr... Jeg ga han pengene, tok med posen med tingene jeg hadde kjøpt, og fortet meg ut av butikken. Jeg løp bort til parken, uten at jeg brydde meg om jeg kom for sent til overraskelsen til Line. Som jeg hadde planlagt når jeg var sammen med henne.

Jeg tok opp avisen fra posen, og studerte bildet. Jeg så at det ikke var et gammelt bilde. Altså at det var tatt i løpet av de siste 2 dagene. Det er sikkert fra i går. Når jeg så bildet, klarte jeg ikke å holde på tårene igjen.

Og før jeg visste ordet av det, begynte jeg å bli våt i ansiktet. Jeg bladde forsiktig om til side 10 og 11, og leste hva som sto der. Når jeg var ferdig å lese, kunne jeg ikke tro at det jeg leste var sant...
(Jeg gidder ikke å skrive alt som sto der😂)

Jeg la avisen ned i posen igjen, og bestemte meg for å spørre Marcus selv. Jeg tørket noen tårer, reiste meg opp, og jeg begynte å gå. Jeg merket at jeg gikk ganske u-stødig bortover, i starten. Men det gikk bedre etter hvert.

Når jeg kom fram til stedet vi skulle være, (som tilfeldigvis var gymsalen på skolen) hørte jeg med en gang, at mange hadde kommet allerede. Jeg brydde meg ikke særlig mye, så jeg åpnet døra, og stormet bort til Marcus. Jeg grep han hardt i hånda, og dro han bort til guttegarderoben, før han fikk sagt noe.

Marcus pov
Jeg skjønte ingenting. Martinus så drit sur ut, men samtidig trist.
T: Vi snakke!
MM: Da vi snakke fort, fordi Line kommer snart inn... Han sendte meg et irritert blikk. Han flyttet blikket sitt ned til posen han holdt. Jan begynte å romstere nedi der, for å finne et eller annet.

Når han tydeligvis hadde funnet det, sto han helt stille. Han dro det opp fra posen...
T: Hva er dette her for noe? spurte han gråtkvalt. Han rakte meg noe, men jeg så han bare rett inn i øynene. Jeg så at han hadde grått.

T: Se! Jeg flyttet blikket mitt, ned til det han rakte meg. Jeg gispet og tok hånden min foran munnen. Den lyden vi hadde hørt oss Line, hadde sikkert vært en paparazzi! OMG!!
MM: Martinus jeg...
T: Marcus, jeg trodde vi hadde en avtale! Jeg ville ikke se på han.
T: Se meg! sa han stille. Jeg klarte ikke å høre stemmen han lenger....

//Kommenter og Vote for mer//
Hva synes dere?💛💛💛

Er det sant?!Where stories live. Discover now