Del 128

366 22 8
                                    

Hun skulle...
Eller jeg hadde overtalt henne til å fortelle Martinus hva hun føler for han. Men selvfølgelig nekter hun. Vi drev å diskuterte med blikkene våres (haha).
MM: Hva er det du gjør, Line? spurte Marcus, og trakk seg fra gruppe-klemmen.
L: Ikke no.. fortet jeg meg å si. Jeg sukket bedende og tok fram furtpeleppa, når Marcus ikke så det. Malin sukket oppgitt, og nikket. Du klarer det mimet jeg med munnen min, mot Malin (selvsagt). Jeg merka at Martinus så på oss.

T: Hva er det dere driver med? Jeg så at hun var veldig nervøs, så jeg dyttet henne mot Martinus.

Martinus pov
Jeg så bort på Line og Malin.
T: Hva er det dere driver med? Malin brå snudde seg mot meg. Line gikk bak Malin, og dyttet henne framover mot meg.
Malin: K... Kan.. J.. Jeg.. Snakke med.. Deg.. A.. Alene? Jeg nikket forvirret med hodet. Jeg og Malin gikk inn, og på rommet mitt. Malin så ned på føttene sine.
T: Såå.. Hva er det du vil snakke med meg om?
Malin: Altså.. Som du vet, er jeg en MM'er.. Men.. Men jeg har alltid likt deg mer enn bare som en fan.. Jeg følte at hjertet mitt pumpet raskere. Jeg hadde på følelsen hva hun skulle fram til.
Malin: Jeg vet at det er sikkert 100 000 folk der ute, som elsker deg! Og jeg.. Jeg er en av dem.. sa hun stille, og rødmet. Jeg kjente jeg ble varm inni meg.

Jeg tok fingeren min under haka hennes, og løftet hodet hennes opp, sånn at hun så meg inn i øynene.
Malin: Jeg liker deg, Tinus..
T: Malin... Jeg.. Jeg l..
K-E: er det middag! Henter du Marcus, Martinus?! ropte pappa. Han avbrøt meg! Omg! Jeg holdt liksom på å si hva jeg føler for Malin. Malin trakk seg unna blikket mitt, og jeg tok fram telefonen min.
T: Kom hjem. Middag... Sendte jeg til Marcus.
MM: Er hjemme. Kommer du? Jeg la fra telefon på nattbordet mitt.
T: Malin....? Hun så på meg, igjen.
Malin: Mmm?
T: Jeg.. Jeg liker d.. deg også.. Malin lyste opp, og det så ut som at hun skulle sprekke. Marcus kom inn på rommet, og så overrasket på oss.
MM: Kommer dere, eller?
T: Jada.. Jeg tok Malin i hånda, og vi gikk ned. Selvom vi ikke var kjærester (tror jeg), var det godt å holde henne i hånda.
K-E: Jasså?

//Kommenter og Vote for mer//
•Hva tror dere skjer mellom Tinus og Malin?
Hva tror dere skjer videre med Mac og Line?
💗💗

Er det sant?!Where stories live. Discover now