Del 138

391 22 6
                                    

Med en gang han var løs, så......
Kastet han seg over meg, og dyttet meg ned i bakken.
Malin: Ææææ! Hva gjør du?!
T: Tar hevn! sa Martinus, med et lurt smil om munnen. Han satte seg oppå meg, og tok tak i håndleddene mine, og holdt dem nede i bakken.
Malin: Martinus! lo jeg.
Malin: Du er tung! klagde jeg, i mens jeg latet som om jeg mistet pusten.
T: Haha.. Du var også litt tung i stad da!
Malin: Litt ja! Jeg sluttet å le, fordi Martinus bare stirret på meg.

T: Jeg er verdens dårligste kjæreste!
Malin: Nei! Det er du ikke! sa jeg, i mens jeg prøvde å kaste han av meg. Men han var altfor sterk. Han er ikke bare tung. Mumlet jeg for meg selv.
T: Jo!
Malin: Slipp meg! Og nei! Martinus rørte seg ikke en gang.
Malin: Du vil irritere meg, ikke sant? Martinus nikket stolt.
T: Derfor er jeg verdens værste kjæreste..
Malin: Du er ikke det, Okey? Martinus ristet på hodet. Jeg ga han et stol-på-meg-du-er-ikke-det, blikk. Han sukket.
T: Greit da.. Kanskje jeg ikke er den værste.. lo han.

Vi begge fikk helt latterkrampe. Jeg innså at nå kunne jeg "rømme", så akkurat da han skulle trekke pusten, så jeg tok beina mine oppover. Akkurat da jeg skulle kaste han av meg, stoppet han å le, og dyttet beina mine ned igjen.
T: Ikke prøv deg..
Malin: Hva er vitsen med det her egentlig?
T: Jeg elsker deg... sa han hest.
Malin: Det er ikke et svar sp.... Jeg fikk ikke sagt noe mer, før han kysset meg forsiktig på munnen. Jeg smilte fra øre til øre, når han trakk seg unna (jeg kunne jo ikke gjøre noe😅).

Line pov
Jeg hadde akkurat kommet hjem fra bestemor, og var på vei i mot parken. Til min store forskrekkelse, så jeg Malin og Martinus kysse, i mens de lå på gresset. Jeg kunne bare ikke la være, så jeg måtte si det.
L: JEG VISSTE DET!!! Jeg begynte å danse gledes dansen. Etter en ca. 5 minutter tid, var jeg helt utslitt. Jeg så bort på Martinus og Malin, og så at de så på meg med et forskrekka blikk.
L: Opps.. Unnskyld.. Malin dyttet Martinus av seg, og kom faretruende mot meg..

//Kommenter og Vote for mer//
Vet at det var en veldig dårlig del.. Men hva synes dere?😔

Er det sant?!Where stories live. Discover now